Skocz do zawartości
  • 0

Wypłata 10- obiektyw szerokokątny


Grzegorz Barański

Pytanie

Więc panowie i panie jak w temacie... Dostałem dziś wypłatę minimalna krajowa, w połowie do czyli jakieś 1000 zł mogę wydać lekką ręką, aczkolwiek czasami mozna dolozyc 200zl i kupic cos troche lepszego, no jesli bylby obiektyw  za 1500 na raty to wziąłbym, ale ta roznica musialaby być już konkretna, bylebym byl zadowolony. W sumie jestem amatorem, więc każdy sprzecik by się przydał, najlepiej zeby ogarniał więcej niz samo astrofoto, wiec fisheeye odpada (a wiem, że niektóre sa b.tanie na allegro). Chce obiektyw, który ustrzeli Mi krajobraz z widokiem na droge mleczną, ale też taki normalny do fotek kwiatuszków sruszkow itd. aktualnie jeszcze nie posiadam głowicy, takze wszystko przed mną.  https://allegro.pl/oferta/sigma-30-1-4-ex-dc-hsm-canon-mega-jakosc-zdjec-10619522704 wczoraj znalazłem taki, cenowo jest spoko, pasuje, co wy powiecie? Juz trpche czytalem, wiec wiem ze 50mm raczej odpada. Patrzylem na porownania f 1.8 i 1.4  nooooo 1.4 wypada o wiele wiele lepiej, ale.jak to sie ma do jakości wykonania poszczególnych obiektów? Stad zamiesCzam topic, by jakiś wyjadacz co mial duzo obiektywów, ktory wie co.z czym mozna porownac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Yyyy... No jest tam ten obiektyw, jedna osoba pisze, ze bokeh wypada slabo, druga ze fantastyczne, i jakoś nic Mi to nie mówi :-) poza tym interesuje Mnie astrofoto i opinia ludzi, ktorzy robią takie foty i być może używali takiego obiektywu, lub mogą ewentualnie polecić coś lepszego za podobną kasę... Celuje w używane obiektywy...

Edytowane przez Grzegorz Barański
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Rokinon T 2,2/16 ED AS UMC CS II - szkoda, ze tak mało pomocy z waszej strony... Taki obiektyw kupiłem... Mam nadzieje, ze się spisze. Może jeszcze ktoś zaopiniuje moj wybór. Zawsze mam 14 dni na zwrot :flirt: