Skocz do zawartości
  • 0

Podstawowe pytania odnośnie AsiAir Plus


dobrychemik

Pytanie

Jestem zupełnie zielony w temacie AsiAir i podejrzewam, że będę miał cały szereg różnych pytań odnośnie tego sprzętu i chyba najlepiej będzie, by wylądowały one w jednym miejscu.

 

P1.

Jak przenosić fotki z AsiAir do komputera? Domyślam się, że najprościej to korzystać z pendrajwa i w trakcie sesji od razu na nim zapisywać urobek. A co jeśli wolałbym korzystać z wbudowanej pamięci? Czy komputer, np. laptop, może uzyskać dostęp do pamięci AsiAir i bezpośrednio z niej pobrać pliki?

 

P2.

To pytanie łączy się z poprzednim. Czy mogę sterować AsiAirem z poziomu laptopa? Czy AsiStudio zainstalowane na komputerze może się komunikować z AsiAir?

Edytowane przez dobrychemik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

1. Asiair ma slot na kartę micro sd, tam zapisujemy pliki. Ponad to jest też wyjście usb-c by lapka ewentualnie podłączyć i zgrać pliki.

 

2. Zawsze myślałem, że największa zaleta AA to właśnie brak potrzeby używania lapka. Bez sensu, troche jak drzwi do lasu...skoro chcesz używać lapka to są lepsze programy to akwizycji, sterowania itp... chociażby SGP.

A czy się da? Pewnie jakoś się da ale po co? :g:

  • Lubię 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

1) Chcesz zgrać pliki na laptopa? Łączysz się z WIFI ASIAIR i wpisujesz w menedżerze plików \\:10.0.0.1

https://astronomy-imaging-camera.com/tutorials/asiair-guide-how-to-transfer-images-from-asiair-updated.html

 

2) Jeśli masz lapka na Windowsie to zainstaluj emulator androida Bluestack i wtedy w emulatorze instalujesz aplikacje ASIAIR i sterujesz laptopem. 

  • Lubię 2
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

1)

-możesz użyć pendrive - wtedy we wbudowanym exploratorze plików asiair przenosisz fitsy z pamięci eMMC na pendrive