Skocz do zawartości

BlurXterminator - ankieta


apolkowski

BlurXterminator - ankieta  

65 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Próbuję BlurXterminatora na starym materiale i zanim podejmę decyzję o zakupię, proszę o pomoc publiczność

    • Kupiłem i jestem zadowolony
      28
    • Kupiłem i żałuję
      2
    • Nie kupiłem ale planuję kupić
      21
    • Nie kupiłem i nie kupię, bo nie podoba mi się działanie
      3
    • Co to jest BlurXterminator?
      11

Ankieta została zamknięta


Rekomendowane odpowiedzi

kupiłem i byle-próba na starym materiale, z brakiem personalnych ustawień mnie przygniotła różnicą w jakości.

Oczywiście jestem amatorskim-amatorem i robię zdjęcia "do szuflady"... ale uważam, że waarto mieć blura 🙂

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dudeck napisał(a):

Właśnie zastanawiam się nad jakimś skryptem AI tego typu. Jest jeszcze Topaz denoise i chyba ten ma więcej zwolenników, ale dopiero badam temat.

wydaje mi się, że Topaz Denoise i Blur to... narzędzia do różnych rzeczy 😉

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, apolkowski napisał(a):

Będę wdzięczny za Wasze głosy.

Jeżeli chcesz, podeślij jakiś stary materiał, a wygeneruję Ci obróbkę w bXt i sam zobaczysz. (Oczywiście możesz też pobrać wersję demo, pamiętaj że jest dostępna!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, dudeck napisał(a):

Właśnie zastanawiam się nad jakimś skryptem AI tego typu. Jest jeszcze Topaz denoise i chyba ten blur ma więcej zwolenników, ale dopiero badam temat.

Topaz deNoise nie radzi sobie zbyt dobrze z materiałem astro. W ogóle ma problemy z niebem na zdjęciach dziennych (zajmuje się fotografią lotniczą, nie mogę się w tym temacie porozumieć się z Topazem, generuje kolorowe linie i artefakty na jednolitych połaciach błękitnego nieba). Zatem o wyostrzaniu zdjęć astronomicznych lepiej zapomnieć.