-
Postów
1 772 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Osiągnięcia Imar
1 tys.
Reputacja
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje Imar
-
Kurczę FLO mnie zaskoczyło, napisałem do nich że mam problem z kołem filtrowym kupionym u nich 2 miesiące temu (dokładniej z połączeniem USB) a oni od razu że wysyłają do mnie nową płytkę z elektroniką.
To się nazywa obsługa !!!, nie to co nasze polskie sklepy gdzie jak pójdziesz zareklamować teleskop i oświadczysz im że dany egzemplarz daje takie a nie inne gwiazdy (czyt. fatalne) to sprzedawca ci mówi (smiejąc się głupio w twarz) ze tak nie jest i on wie lepiej, chociaż nie poświęcił więcej niż 10 minut swojego czasu (jak pakował teleskop do wysyłki) na oględziny teleskopu.
Kurczę polecam FLO.
- Pokaż poprzednie komentarze 3 więcej
-
No tak panowie.. czysty biznes jak zarabiają na tym to są mili, co do koła to tak SX MIDI 7x1.25.
Przezimowało nie włączone w zdalnej budce przy -18 stopniach nawet w styczniu i lutym co były, nie dziwne że pojawiły się problemy,
Cały hub usb wyzionął ducha od tych mrozów, wymieniłem na nowy, teleskop nie używany był i możecie nie wierzyć ale ten mróz nawet wykrzywił ten cienki wałek od pokrętła ustawiania ostrości. (od wyciagu cryforda w sky-watcher). Po wszystkim nie mogłem nawet przekręcić pokrętłem z umiarkowaną siłą.
Masakra, taką się cenę płaci za stacjonarność, ale na szczęście już wiosna . Miejmy nadzieję że ta elektronika co wyślą wytrzyma przyszłą zimę.