-
Postów
2 963 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
18
Osiągnięcia count.neverest
5,6 tys.
Reputacja
5
Odpowiedzi społeczności
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje count.neverest
-
Mam prowizoryczną kamerę allsky z ASI120MM. Co jakiś czas, czasem po 15 minutach, czasem po tygodniu, kiedy chcę pobrać klatkę z tej kamery, dostaję 100% dropów. Nie ma znaczenia czy Sharpcap, Firecapture, czy soft od ASI. Zmiana przewodu też nie pomaga. Kamera zawsze jest widoczna, ale nie można odczytać klatki. Kiedyś była inna kamera i problem był taki sam. Zmiana portu w PC również nie pomaga.
Restart PC też nie pomaga. Sam restart komputera odcina zasilanie na USB. Myszka gaśnie, klawiatura też.
Jedyne rozwiązanie, to fizyczne odłączenie przewodu allsky od PC. Po tym zaczyna działać. Co może być przyczyną i jak można zdalnie reanimować tę kamerę? Docelowo będzie allsky po bożemu, ale do tego czasu chciałbym to jakoś naprawiać. Dużo kombinowałem i wychudłem przez to bardzo.
- Pokaż poprzednie komentarze 1 więcej
-
Z tego co czytam, to 120MM jest bardziej problematyczna od wersji kolorowej i ludzie generalnie mają z nią problemy, szczególnie jak się pobiera pojedynczą klatkę, a nie że działa ciągle i nagrywa wideo. Jeszcze pytanie, czy to jest wersja S z USB 3, czy ta stara bez S, co ma tylko USB 2 - bo mają różny firmware i ta starsza jest, zdaj się, gorsza.
Możesz spróbować ustawić prędkość USB na jak najmniejszą, ewentualnie możesz jej używać przez sterownik ASCOM a nie przez ten zwykły, ale obie te rzeczy zapewne nie pomogą. Jedynym pewnym rozwiązaniem jest wymiana na jakąś normalną kamerę.
- Pokaż następne komentarze 3 więcej