-
Postów
5 065 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
54
Osiągnięcia kubaman
8,9 tys.
Reputacja
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje kubaman
-
Powiem Wam, że mam takie oto doświadczenia z obsługą klienta:
iOptron - szybka i uprzejma, ale facet nie ma pojęcia o produkcie i zagadnieniach technicznych, poza banałami nie jest w stanie pomóc
Celestron - zero zainteresowania, ochrona ich interesów i szczątkowe informacje, choć zaoferowali jakieś wsparcie proponując wysłanie telepa do nich do sprawdzenia. Nie skorzystałem , bo wysłanie tego do UK było bardzo drogie, a prawdopodobieństwo poprawy znikome.
I teraz Baader - firma która kłamie i bezczelnie oszukuje klienta, waląc tak ordynarną ściemę, że uszy bolą. Totalne wyjebongo na poważny problem i zerowe zainteresowanie zaoferowaniem jakiegokolwiek merytorycznego dyskursu czy rozwiązania.
Z tego wszystkiego najlepiej do tej pory gada mi się z Chińczykami.
P.S> i jeszcze ASA - uważne zainteresowanie, poświęcają dużo czasu i bezpośredniego kontaktu, mocno chaotyczne działania przypominające pracę garażową, ale bardzo dobre w rezultacie.