Witam wszystkich serdecznie - ja to raczej z tych czytających niż piszących na forum ale jestem trochę w kropce i zastanawiam się co zrobić - stąd ten post.
Podczas ostatniej sesji przestał mi działać kontroler Sky-Watcher EQ5 PRO SynScan WiFi (ten bez fizycznego pilota).
Po prostu się wyłączył i koniec. Zmieniałem kabel zasilający, źródło zasilania - nic nie pomaga.
Wracając jednak do meritum - po kontakcie z teleskopy.pl, zostałem "przekierowany" do Delty, która to jest serwisem krajowym marki Sky-Watcher.
Czy ktoś z Was miał już okazję naprawiać sprzęt marki Sky-Watcher zakupiony w teleskopach i też został skierowany do serwisu?
Dodam, że sprzęt jest na gwarancji i liczyłem na naprawę lub wymianę w ramach reklamacji z tytułu rękojmi.
Zastanawiam się czy obstawać przy swoim i skorzystać z rękojmi czy jednak wziąć to na swoje "barki" i samemu już kontaktować się z serwisem.
Jeśli ktoś miał podobną sytuację to proszę o info co zrobił - dziękuję