Skocz do zawartości

Antares czy MT 800 Soligor?


Mariusz1969

Rekomendowane odpowiedzi

Sie mano !!!

 

Poradźcie..zastanawiam się nad kupnem teleskopu..no i nie wiem.Nie stać mnie na "cudo".Nie mam poza tym doświadczenia.Ale z drugiej strony nie chcę kupić czegoś z czego nie będę zadowolony za pół roku.Wię poradźcie proszę..Antares czy Soligor na montazu paralaktycznym(myslę o zdjęciach)

 

Pozdrawiam mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak Janusz...

Tylko ile to u Ciebie wyniesie....i co na to moja kobieta?

Ciii

 

Tu na forum mamy zwyczaj podawać 10% wartości zakupu aby nasze panie nie wpadały w furię co przy współczyniku WAF grubo poniżej 1 jest doskonałym rozwiązaniem

Janusz P.

 

Ps WAF to (Wife Akceptation Factor) zawsze << 1 ;) ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej przedrukowac tutaj cennik Pana Janusza ? i tak niebawem się to tutaj skończy tym ten post. Zresztą to już zupełnie jak firmowe forum Astrokraka :) jeszcze brakuje jego loga i banera ale chyba kupić go nie chciał .

 

A przedrukuj i cały proszę bardzo bo Ty możesz a mnie nie wolno z powodów regulaminowych ale nie zdziw się ze dostaniesz zjebkę od kolegów purystów że jesteś moim klakierem ;D i biegasz na smyczy Astrokraka ;) ;) ;)

Musisz się trochę wczuć w sytuację bo rozłożysz to forum na łopatki takimi postami, jak nie wiesz co pisać to obserwuj innych i ucz się netykiety a wypowiadaj się jak masz coś merytorycznego do przekazania innym 8)

Janusz P.

 

Ps. Właśnie chciałem uniknąć swojej reklamy i bannera A... na tym forum aby go nie komercjalizować ale jawnie prowokujesz mnie jak Bartek do tego :-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Uczniak trafiłeś na zły dzien na forum , i mogło Ci się troszke dostać , ale tak tutaj bywa czasami , na szczęscie nie często .

 

Napisz jutro cos ciekawego , bedzie lepiej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach