Skocz do zawartości

.zombi.

Społeczność Astropolis
  • Zawartość

    1122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2302 Excellent

O .zombi.

  • Tytuł
    Arktur

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyna
  • Skąd
    Kraków/Wojnicz
  • Sprzęt astronomiczny
    Montaż, kamera, obiektyw.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. .zombi.

    NGC7497 zanurzona w IFN

    11 h i 330 klatek - hmm nie wiem czy chciałeś coś udowodnić i czy się udało ale chyba lepiej było użyć CCD.
  2. .zombi.

    IC 5146 Kokon i Van den Berg 147

    Mimo niedoskonałości zdecydowanie pierwsza wersja najlepsza.
  3. .zombi.

    IC 5146 Kokon i Van den Berg 147

    Nie śledziłem Twojego wątku dotyczącego tej kamery ale nie dało by się krócej a więcej - wydawało mi się ze taka jest idea tych kamer ?
  4. .zombi.

    IC 5146 Kokon i Van den Berg 147

    Maciej przyjrzyj się fakturze zdjęcia - w jasnych miejscach masz ciemne piksele - wygląda to trochę tak jak by były złe darki albo pix szaleje i mediana nie zadziałała. Można by również trochę zieleni zdjąć
  5. .zombi.

    NGC6888 - Crescent z okolicami

    Jak patrzę to ciśnie mi się na usta tytuł filmu z przed lat - "Blob - zabójca z kosmosu"
  6. .zombi.

    M51 z RODOS

    Na cropie brakuje szczypty dekonwolucji !!
  7. .zombi.

    Moja pierwsza ciemnotka, czyli VdB 141

    To zapodaj przy okazji kolor - będzie komplet
  8. .zombi.

    Atik z przyległościami z SBIG'a

    Niebo bez rewelacji - bardziej mi Atik przeszkadzał Przy okazji znalazłem świetną mapę zaświetlenia - www.lightpollutionmap.info
  9. .zombi.

    Atik z przyległościami z SBIG'a

    Ha 15*300 BINx2, L 62x600, 15*600 x RGB. Luminancja powstała z L jak i z RGB.
  10. Piękny obiekt znajdujący się między dwoma klasykami aczkolwiek trochę pomijany. Ujęcie trudniejsze niż myślałem. Za sprawą bardzo jasnej gwiazdy obróbka koloru jak i ciemnych mgławic stała uciążliwa. Ujęcie jest moją interpretacją rejonu - możliwie że bardziej jakim chciałbym go widzieć niż rzeczywiście jest. Techniki mieszane, styl dowolny, wersja fąfnasta - przed następnymi próbami potrzebuję feedbacku FSQ106 f3,6, STF-8300
  11. .zombi.

    VdB 158 Moje pierwsze podejście do mgławicy pyłowej

    No więc to chyba nie był całkowicie surowy stack bo krzywe kolorów były bardzo podejrzanie wyrównane - pewnie soft którym składałeś coś tu podziałał. Na moje oko to tego koloru było by wystarczająco na przyzwoite pokolorowanie luminancji gdyby nie atakujące z każdej strony gradienty oraz winieta (stąd wyciągałem tylko wycinek). Obróbka ciemnych i bardzo ciemnych mgławic jest bardzo prosta jeżeli mamy materiał pozbawiony winiety, z prawidłowo skorygowaną flatem "field illumination" (nie wiem jak to przetłumaczyć) - wtedy gradienty od zaświetlenia da się łatwo usunąć - w efekcie nawet najdrobniejsze farfocle da się wyciągnąć.
  12. .zombi.

    VdB 158 Moje pierwsze podejście do mgławicy pyłowej

    Jak zapodasz surowe RGB to zobaczę co tam w tym siedzi.
  13. .zombi.

    NGC 7635 Bąbel

    Jakie długie robiłeś subekspozycje ?
  14. .zombi.

    VdB 158 Moje pierwsze podejście do mgławicy pyłowej

    Wdzięczny obiekt i nawet PK 110-12.1 jest Przy dalszej obróbce zwróć uwagę na gwiazdki bo tu w miniaturce jest ok ale w pełnej rozdzielczości łączą się od odszumiania i tworzą "kaszkę". Pamiętaj również że na obraz kolorowy oko inaczej reaguje i nie ma potrzeby tak forsownego wyciągania.
  15. .zombi.

    Mgławica Kalifornia HaRGB

    Wszystko fajnie ale ten kadr .......
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.