Skocz do zawartości

adaptacja statywu geodezyjnego do wiadomych celów


TomaszTech

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam zamiar zaadoptować taki statyw do celów astro. Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie ale oglądałem statywy astro i geodezyjne i doszedłem do wniosku, że nie wiele się jeden od drugiego różni.

 

Ale za to statywy geodezyjne są o niebo lepiej wykonane od naszych statywów więc myślę, że to jest wykonalne. Więc pytanie czy ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie.

 

http://www.allegro.pl/item313230631_lekki_...arise_fvat.html

 

Pozdrawiam

Edytowane przez TomaszTech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam zamiar zaadoptować taki statyw do celów astro. Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie ale oglądałem statywy astro i geodezyjne i doszedłem do wniosku, że nie wiele się jeden od drugiego się różni.

 

Ale za to statywy geodezyjne są o niebo lepiej wykonane od naszych statywów więc myślę, że to jest wykonalne. Więc pytanie czy ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie.

 

http://www.allegro.pl/item313230631_lekki_...arise_fvat.html

 

Pozdrawiam

Jeżeli już szukasz statywu geodezyjnego to rozejrzyj się za drewnianym, a nie aluminiowym. Mam taki pod ETX-a i jest rewelacja, ciężki, stabilny i nie chyba sie przy każdym podmuchu wiatru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już szukasz statywu geodezyjnego to rozejrzyj się za drewnianym, a nie aluminiowym. Mam taki pod ETX-a i jest rewelacja, ciężki, stabilny i nie chyba sie przy każdym podmuchu wiatru.

 

 

 

Zgadzam się, że drewniany był by super tylko nie mogę znaleźć. A ten alu jest w dobrej cenie a finanse mam dosyć okrojone. Mam nadzieje, że montaż da się zamontować na taki statywie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, że drewniany był by super tylko nie mogę znaleźć. A ten alu jest w dobrej cenie a finanse mam dosyć okrojone. Mam nadzieje, że montaż da się zamontować na taki statywie?