Skocz do zawartości

Czy warto zakupić tego bressera


kosciako

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem amatorem, chce kupić na początek jakiś tani teleskopik.

Generalnie przejrzałem kilka forów, wiem polecacie synte 6" albo większą, i zamierzam sobie to sprawić jak będę miał pieniążki. Ale grzebiąc po ogłoszeniach znalazłem taki teleskopik:

http://tablica.pl/oferta/teleskop-bresser-optik-IDaTVh.html

Marka bresser, cena 150zł, może nawet coś starguje. Warto na sam pierw początek? Czy odradzacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Witamy na forum

2. Nie wytrzymam i coś Ci zacytuje, co masz napisane jak byk w dziale "Szybka pomoc" (i widać nawet w Twoim temacie - na samej górze) - > "2.Nie zadawaj pytań związanych z zakupem pierwszego (lub kolejnego) teleskopu. Do tego służy inny dział.

3. Jak potrzebujesz około metra rury kanalizacyjnej to możesz kupować to coś, co na miano teleskopu nigdy nie zasługiwało, ale o tym też było na forum napisane dzisiątki razy, tylko trzeba by użyć opcji "SZUKAJ"!

 

Najpierw poczytaj sobie forum (zwłaszcza dział "Mój pierwszy teleskop" , a potem decyduj co chcesz kupować, no chyba że lubisz wyrzucać pieniądze w błoto.

 

Pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Witamy na forum

2. Nie wytrzymam i coś Ci zacytuje, co masz napisane jak byk w dziale "Szybka pomoc" (i widać nawet w Twoim temacie - na samej górze) - > "2.Nie zadawaj pytań związanych z zakupem pierwszego (lub kolejnego) teleskopu. Do tego służy inny dział.

3. Jak potrzebujesz około metra rury kanalizacyjnej to możesz kupować to coś, co na miano teleskopu nigdy nie zasługiwało, ale o tym też było na forum napisane dzisiątki razy, tylko trzeba by użyć opcji "SZUKAJ"!

 

Najpierw poczytaj sobie forum (zwłaszcza dział "Mój pierwszy teleskop" , a potem decyduj co chcesz kupować, no chyba że lubisz wyrzucać pieniądze w błoto.

 

Pozdrawiam

Piotrek

 

Ale poraaaada hah ;)