Skocz do zawartości

Lustrzanka do 2000 zł


Adam Tomaszewski

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka

Pisze w imieniu mojego kumpla:

Witam,

Jestem amatorem w fotografii, lecz bardzo mnie to interesuje,

Mam do dyspozycji 2.000 zł i chciałbym kupić lustrzanke (nową) i zastanawiam się nad:

 

Olympus E-410 (oferta z dwoma obiektywami za 1899zł)

Canon EOS 350D (oferta z obietkywem Canon DC 18 - 55 mm za 1699zł)

Olympus E-500 ( oferta z obiektywem Zuiko Digital 14 - 45 mm za 1599zł)

Nikon D40 (oferta z obiektywem 18-55mm +karta 2 gb za 1499zł)

 

Zdjęcia do jakich będe uzywał to głownie chmury, wschody izachody słońca, krajobrazy, (tworzenie HDR'ów) , jak i również makro. Jaki aparat mi radzicie do moich zapotrzebowań? Który z tych co wymieniłem może okazać się najlepszy? A moze ktoś poleci cos innego?

 

Edit: Prosze Admina o zmienienie tematu na 2000zł mój bład. Sorki

Edytowane przez Adam Tomaszewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

Pisze w imieniu mojego kumpla:

Witam,

Jestem amatorem w fotografii, lecz bardzo mnie to interesuje,

Mam do dyspozycji 2.000 zł i chciałbym kupić lustrzanke (nową) i zastanawiam się nad:

 

Olympus E-410 (oferta z dwoma obiektywami za 1899zł)

Canon EOS 350D (oferta z obietkywem Canon DC 18 - 55 mm za 1699zł)

Olympus E-500 ( oferta z obiektywem Zuiko Digital 14 - 45 mm za 1599zł)

Nikon D40 (oferta z obiektywem 18-55mm +karta 2 gb za 1499zł)

 

Zdjęcia do jakich będe uzywał to głownie chmury, wschody izachody słońca, krajobrazy, (tworzenie HDR'ów) , jak i również makro. Jaki aparat mi radzicie do moich zapotrzebowań? Który z tych co wymieniłem może okazać się najlepszy? A moze ktoś poleci cos innego?

EOS 350D w Agito jest po 1518 PLN - no i oczywiście trzeba jeszcze dokupić jakąś kartę CF (są teraz dość tanie), poza tym jeśli chcesz robić HDR to bez statywu ani rusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.optyczne.pl/viewforum.php?f=23