Skocz do zawartości

Canon eos 350d czy 450d ?


slaw_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Może moje pytanie was dziwi ale jestem zupełnym nowicjuszem w astrofoto. Odkładam na aparat i chciałbym wiedzieć czy warto dłużej poczekać i kupić canona 450d . Wiadomo że pod względem technicznym jest bardziej zaawansowany od 350d ale czy do astrofoto jest lepszy , co mógłbym zyskać kupując 450d. Jeszcze mam jedną prośbę wytłumaczcie mi jak chłopu na roli naczym ta różnica miałaby polegać bo jestem zupełnie zielony a niczego tak nie pragnę jak zacząć fotografować niebo.

Pozdrawiam slaw_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Wiadomo że pod względem technicznym jest bardziej zaawansowany od 350d ale czy do astrofoto jest lepszy , co mógłbym zyskać kupując 450d."

 

Nic nie zyskasz w astrofoto. Wręcz przeciwnie.

Jeśli chodzi o zwykłą fotografię to nie wiadomo. Zbyt świeży sprzęt i za mało informacji na razie.

Trochę informacji znalazłem tu

http://forum.pclab.pl/t331781.html

 

Pytanie wydaje się proste , ale to temat rzeka. Na forum i w sieci jest mnóstwo informacji na temat

Canonów. Najpierw poszukaj i zapoznaj się z tym co już napisano potem pytaj ewentualnie o szczegóły.

Tu jest podobny temat 350 czy 400D

http://astro-forum.org/Forum/index.php?sho...498&hl=350D

 

Opcja "Szukaj" to podstawa

Edytowane przez jacapa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem 450D ma potencjalne zalety w astrofotografii. Sa to przede wszystkim:

- 14 bitowy przetwornik analogowo-cyfrowy (w 350 D 12b bit), czyli zamiast 4 tys. poziomow jasnosci jest 16 tys. Przydaje sie to np. przy wyciaganiu detali za pomoca krzywych lub poziomow.

- tryb live view, ktory prawdopodobnie znacznie ulatwi ustawienie ostrosci.