Skocz do zawartości

EOS 400D


Grześ

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo Ci dziękuję za informacje. Mam jednak nadzieję że uda mi się z nimi dogadać i nie będę zmuszony z nich korzystać.

Tak na marginesie to w paczce dostałem zupełnie inny obiektyw, który od razu odesłałem. Na właściwy czekam już prawie tydzień, a miałem wg zapewnień sprzedawcy otrzymać dzisiaj. Od początku same kłopoty :Boink::Boink:.

 

Pozdrawiam

Grześ

 

PS Czy macie może doświadczenia z tym sklepem www. fotorimex.pl

Tam właśnie kupiłem cały zestaw

 

Nie ma sprawy! Lepiej wiedzieć wcześniej jakie sie ma prawa!

Obiektyw pewnie dostaniesz w poniedziałek, więc może poczekaj aż dojdzie, żeby w razie czego odesłać im wszystko (ale to już zależy od Ciebie).

Co do samego sklepu, to ja nic nie wiem na ich temat.

Radzę Ci na pewno do nich zadzwonić przed wysyłką, i pogadać spokojnie o całym problemie.

Jak sklep jest ok, to nawet nie użyjesz tych paragrafów.

Trzymam kciuki żeby poszło bezproblemowo.

Napisz nam co i jak, kiedy już zamkniesz całą sprawę.

 

Pozdrawiam :Beer:

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

Na szczęście cała sprawa zakończyła się sukcesem :helo: , ale po kolei.

Zadzwoniłem do nich jak radził Piotrek L. Nie użyłem ostatecznych argumentów w postaci paragrafów, nie było potrzeby. Opowiedziałem co i jak. Ustaliliśmy, że odsyłam korpus na ich koszt, a w zamian dostanę nowy działający. Paczkę wysłałem zaraz na drugi dzień. W międzyczasie dostałem właściwy obiektyw i czekałem na korpus. Niestety jak dla mnie trwało to zbyt długo - tydzień, kolejny trzeci już tydzień, bo dostawa się spóźnia, bo koledzy sprzedali cały zapas, itp. :angry: Ja na szczęście jestem niespotykanie spokojny człowiek. Doczekałem się wreszcie działającego sprzętu. :helo:

 

Podsumowując:

-sprzęt bardzo dobry(jeśli w ogóle działa), ale to nie jest zasługa sklepu

-trzy tygodnie oczekiwania na realizację zamówienia to jednak lekka przesada

 

Chyba jednak nie polecam zakupów w tym sklepie.

 

Pozdrawiam

Grześ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorąco odradzam powoływanie się na kodeks cywilny (w sczególności na niezgodność towaru z umową)! W takiej sytuacji traci się prawo do powołania się na uprawnienia wynikające z innych ustaw, w szczególności z Ustawy o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej, która daje prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni, BEZ podawania przyczyny i na koszt sprzedawcy, jeżeli umowa zawarta została na odległość (telefon. internet. poczta). Oczywiście od ustawy są wyjątki.

 

Powołanie się na neizgodność z umową oznacza, ze akceptujemy warunki umowy, podczas gdy w ciągu 10 dni możemy w ogóle od niej odstąpić!

 

Polecam:

http://10dni.eu/

 

p.s. tak samo NIE WARTO nigdy powoływać się na umowę gwarancyjną, gdyż warunki w niej zawarte są zazwyczaj gorsze niż te które przysługują nam na mocy ustaw.

Edytowane przez Mariusz Wołoszyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.