Skocz do zawartości

obiektyw do 1000zł.?


el_skywatcher

Rekomendowane odpowiedzi

planuje zakup jakiegoś obiektywu do 1000zł

najlepiej zoom..

więc idąc tym tropem wybrałem w zakresie do 300mm a że mam canona 350d to 300zamienia mi się już w 480mm

oto moje propozycje:

http://www.fotoplanet.pl/canon-75300mm-f456-p-329.html 75-300mm

http://www.fotoplanet.pl/canon-90300mm-f4556-p-327.html 90-300mm

http://www.fotoplanet.pl/canon-90300mm-f4556-p-326.html 90-300mm

http://www.fotoplanet.pl/canon-100300mm-f4556-p-328.html 100-300mm

jest ktoś w stanie przybliżyć mi troszkę na który się zdecydować.?

jeśli zna ktoś jakąś stronkę z tańszymi obiektywami to chętnie się zainteresuję ;]

prosiłbym również jeśli to możliwe o podanie ciekawszych propozycji gdyż to mój pierwszy zakup i nie znam się do końca na tym

na owych fotkach będą zapewne co niektóre planetki księżyc i myślę że wystartuje wreszcie z jaśniejszymi mgławicami i galaktykami

dzięki z góry

pozdrawiam ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to sorry ;]

chyba nie zrozumiałem tego co tam wyczytałem ;]

 

W przypadku cyfrowych lustrzanek konieczne jest przeliczanie ogniskowej przez określony współczynnik, ponieważ zazwyczaj wykorzystywane są w nich matryce mniejsze od rozmiaru klatki tradycyjnego filmu 35mm. W Canon 300D, 350D i 20D jest to 1.6, dlatego ekwiwalent ogniskowej to 144-480 mm.

 

no ale cóż.. ;]

czyli żeby mieć obiektyw 90-300 musiałbym kupić 140-480 x/

lipa trochę ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

planuje zakup jakiegoś obiektywu do 1000zł

najlepiej zoom..

więc idąc tym tropem wybrałem w zakresie do 300mm a że mam canona 350d to 300zamienia mi się już w 480mm

oto moje propozycje:

http://www.fotoplanet.pl/canon-75300mm-f456-p-329.html 75-300mm

http://www.fotoplanet.pl/canon-90300mm-f4556-p-327.html 90-300mm

http://www.fotoplanet.pl/canon-90300mm-f4556-p-326.html 90-300mm

http://www.fotoplanet.pl/canon-100300mm-f4556-p-328.html 100-300mm