Skocz do zawartości

Pytanie egzystencjonalne-a ja to kto?


Gość Andrzej

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Andrzej

Zauważyłem następującą ciekawostkę ostatnimi czasy:

Staję się na zmianę a to abonentem niniejszej strony odbieranym jako junior z dwoma gwiazdkami a to dobry autor z trzema a to jeszcze the beściak jako zaawansowany. W obecnym wcieleniu jestem juniorem, co nieco (nawet biorąc pod uwage wrodzony brak mej skromności) tak się ma do rzeczywistosci jak pięść do nosa-w sprawach sprzętowych only. W kwestiach astrofoto estem noga, a na niebie poznaję cały czas coś nowego. W astrofoto nawet nie jestem juniorem, tylko zielonym i żóltym młodym (hehehe) pisklęciem. Ponieważ już po drugiej zbiórce w harcerskim odłamie "Zuchów" wypisałem się z tej organizacji, nie przykładam wagi do tej sprawy, tym bardziej że rozumiem podłoże tej klasyfikacji   :P .  Cóż robić, siedzę więc i płaczę sobie w kąciku... ;) To podobno pomaga.

Jak łzy obeschną , to stwierdzę, że jednak nic mnie nie złamie i dalej uważam zakup  MTO do obserwacji vizual za nieporozumienie ale niezłą inwestycję do astrofoto...

Sie oglądalo, sie wie, sie nie ma.

Pozdrawiam i Sie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej

Ja w zasadzie podobnie, tzn. odznaki mi niepotrzebne ;)

Mówiąc szczerze nawet zupełnie kichnąłem na wątki reklamotwórstwa, choć cały czas ten układ mi się nie podoba. Co do rynku, to fakty są takie, że oferta importerów i producentów jest (powoli) coraz szersza i to dla astromaniaków jest najważniejsze. Żeby jeszcze powstał jakiś shop z prawdziwego zdarzenia z ofertą akcesoriów z renomowanych firm. Ciekaw jestem, czy wejście do UE spowoduje zmiany, czy dalej bedziemy "raczkować" sprzętowo.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej

Po prostu fiskus nas łupi zamiast umożliwić np. zakup teleskopu jako odpis w postaci ulgi podatkowej > :(

A przecież to typowy sprzęt edukacyjny i to przez duże E.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza