Skocz do zawartości

SH2-129 & OU4 w HOO


Konuz

Rekomendowane odpowiedzi

Workflow, którego użyłem tym razem:

1. DBE przez GraXpert
2. LinearFit z OIII jako zdjęciem referencyjnym
3. Połączenie Ha i OIII w RGB używając:

R: Ha
G: ((Oiii*Ha)^~(Oiii*Ha))*Ha + ~((Oiii*Ha)^~(Oiii*Ha))*Oiii
B: Oiii

4. Połączenie w Lum używając:

(0.65*OIII + (1-0.65)*Ha) - podpatrzone w ostatnim temacie @Herbert West ;)

5. SPCC
6. BackgroundNeutralization
7. BXT + NXT + STX (xterminatory) w takiej kolejności na Lum przy okazji używając DynamicPSF dla tego pierwszego
8. GHS na Lum
9. NXT + SXT na RGB

10. GHS na RGB
11. BlurMask na RGB
12. LRGB Combination z lekką modyfikacją standardowych ustawień
13. Range Selector do maski mgławic
14. Nowy skrypt Narrowband Neutralization z AnotherAstroChannel - zabawa suwakami, już nie pamiętam dokładnie co zmieniłem poza Blend Mode i lekkim zmniejszeniem OIII boost

Trochę tego było...

 

 

Edytowane przez Konuz
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.