Jump to content

Meiser

Społeczność Astropolis
  • Content Count

    868
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Meiser

  1. Ten nowy silnik to chyba z dużym przebiegiem , jest TRAGICZNIE
  2. Docelowo będzie jezdził na EQ6 a tu postawiony tylko tak zeby zobaczyc pełny rozmiar tuby
  3. Tego układu opisywać nie trzeba to dobrze znany Mizar i Alkor położony w konstelacji Wielkiej Niedzwiedzicy Mizar i Alkor wchodzą w skład gwiazd dyszla . Zdjecie wykonane w czasie Alginacji montażu .
  4. Podłącze się pod temat . U mnie 200D nie chce śmigać sterowany z komputera . Na kabelku z recznym spustem chodzi jednak po podpieciu do kompa pod APT jest nie żywy . Nie mam pojęcia co jest powodem .
  5. Jak byś był uwięziony z powodu zamkniętych granic i możliwości utraty pracy w Norwegii też byś się nie spieszyl. Jestem totalnie odcięty od sprzętu .
  6. Z czasem bedzie taka informacja
  7. Gratuluje pomysłu i zrealizowania planu . Superrr
  8. Jak najbardziej jestem ZA
  9. Widze Łukasz że całkowicie zmiażdżyłeś system wykonując to spektakularne zdjęcie Wenus . Co po niektórzy nie mogą się z tym faktem pogodzić .
  10. Kolega Uve natomiast wykonał takie zdjęciu Wenuski
  11. Nazwijmy sprawę po imieniu . Ciężko czasami przyjąć fakt że ktoś , coś , lepiej tam . Znam to . Łukasza zdjęcie BIJE NA ŁEB WSZYSTKIE DOTYCHCZASOWE AMATORSKIE ZDJĘCIA WENUS jakie są gdziekolwiek dostępne . Trzeba to poprostu Z R O Z U M I E Ć i tyle . Taa jasne Senning . A zwyczajna też podrożała .
  12. To najlepsze zdjecie Wenus jakie do tej pory widzialem . SZACUN I TO WIELKI Łukasz .
  13. No właśnie dobre pytanie . Czemu ?
  14. No jak widać Internet dziś może wszystko .
  15. Gosc jak narazie nie jest zbyt rozmowny z tego co widze . Nie chce zeby mial pretensje o rozsylanie jego zdjec . Jezeli wyrazi zgode oficjalnie to wstawie wiecej informacji . Narazie wiadomo tyle ze ma duze obserwatorium potezny teleskop z ogniskowa ponad 6 metrow i robi tego typu zdjecia . Zblizenie na tym Ksiezycu to narazie najwieksze jakie widzialem z amatorskiego teleskopu .
  16. Wlasciciel tego teleskopu zamiata i wymiata niemilosiernie . Zreszta starczy popatrzec na sprzet i zdjecie .
  17. No niestety tym razem tylko Wenus . W miejscu Mercurego no coz chmurwy jak na zlosc .
  18. Narazie zdalnie nic tam nie robię myślę że z czasem zapewne uruchomie zdalną obsługę ale to przyszlosciowe plany
  19. Dzięki to miło słyszeć że sie podoba . U mnie jest o tyle dobrze że jest to na prywatnej posesji z dala od miasta wiejski typowo klimat ciemna okolica brak zaswietlenia nieba przez miejskie światła. Dodatkowo mam jeszcze tam kamerki i alarm z powiadomienien więc jestem spokojny o swoją Astrobude.
  20. Powiem TAK Generalnie slabo dziala na mnie to czy ktos czegos zazdrosci czy tez nie . Gdybym mial sie przejmowac wszystkim co mysla i pisza ludzie zapewne bym byl juz dawno siwy . Czy z zazdrosci czy tez nie rowniez malo mnie obchodzi to swiadczy tylko o tym co tak mysli i tak pisze jaki naprawde jest . Ja nigdy nikomu nie zazdroscilem czegokolwiek i zazdroscic nie bede no , ale jak widac nie wszyscy mysla tak jak ja . Buda JEST i spelnia swoje zadanie i o to w tym wszystkim glownie chodzilo . Co ciekawe to to , ze wlasnie powstala niewielkim nakladem finansowym zaoszczedzone fundusze przezn
  21. Tak jak pisalem ma swoje dobre strony . Jak nie mialem tej budy sterczalem na mrozie i po kilku godzinach odechciewalo sie wszystkiego . Planuje jeszcze jakies wyrko do srodka wkomponowac ustawic sesje i kimac .
  22. Nie siedzę absolutnie cały czas w budzie . Też lubię pobyć na zewnątrz i popatrzeć jak pracuje zestaw , a z SCT obserwuje wizualnie obiekt ktory fotografuje . Jak zmarzne ide do budy sie zagrzac , więc cały czas w ruchu .
  23. Dzięki . Są duże zalety tej budy . Siedzisz w środku w ciepłym A zestaw na zewnątrz zbiera materiał . Wielkim plusem jest to że nie musisz marznac na zewnątrz .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.