Skocz do zawartości

Plossl 20mm


toba94

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Toba, wiem, że teraz złamię regulamin forum, ale muszę to powiedzieć.

 

Czy jesteś pewien, że to jest Plossl z PRAWDZIWEGO zdarzenia, czy może jakaś licha konstrukcja, taka jaką np. mi dorzucili do Synty 150/1200? :)

 

Bo ja takie okularki widuję po minimum 90zł, a ten jeszcze jest No Name więc... Możesz to sprawdzić, rozkręcając okular. Tylko ostrożnie!! Aby nie porysować soczewek.

 

Pozdrowienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Synty dodają Super Ploosle albo Kelnery a to jest bodajże zwykły Plossl. Plossl Pospolity :szczerbaty: nie znam się na plosslach :szczerbaty:

 

Edit: Jeszcze zaglądnąłem do takiego innego atlasu nieba co od kolegi niedawno kupiłem, jest trochę o okularach, są rysunki budowy różnych okularów lantanowe, Naglery, ortoskopowe itd. I jest tam Kellner, Super-Plossl i Ploosl to to mi wygląda na zwykłego.

Edytowane przez toba94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, wyedytowałeś post, nie mam więcej pytań. Tylko głupio by było, że mógłbyś mieć problem przez to, że komuś coś sprzedasz a to nie będzie zgodne z ofertą sprzedaży... ;)

 

Pozdro.

Edytowane przez Kuba J.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rób jak chcesz, widziałem te same na allegro za 40 jakiś czas temu. <_<

 

Wszystkie plossle na allegro są po 49zl a to ze widziałeś jakiś czas temu to widocznie ktoś sprzedawał używanego albo to był mój za 45. :icon_confused:

Edytowane przez toba94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale też muszę:

 

Głupio to dopiero teraz wyszło, bo doradziłeś Kuba koledze, żeby rozkręcił okular... I teraz kolega sprzedaje rozkręcany okular. To jest dopiero głupia sytuacja...

 

A można było po prostu milczeć i czekać aż popyt na tego rodzaju okular sam doprowadzi do odpowiedniej ceny.

 

A teraz :kupa:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza