Skocz do zawartości

Kamera Alarmcom VCM211-LV


Geerly

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

mam leżącą kamerę Alarmcom model VCM211-LV i zastanawiałem się, czy nie można jej jakoś podłączyć do komputera.

Ja nie znam się na takich sprawach, dlatego w ogóle nie wiem co jest na niej napisane.

Proszę Was o pomoc w tej sprawie, by podłączyć ją do komputera.

Znalazłem dokument .pdf, w którym są obrazki tej kamery, prawdopodobnie pomogą:

http://ochrona.info/download.php?file=35

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie jest tańsze rozwiązanie ok 15Ozł - tylo kosztuje odpowiednia przejściówka z filtrem , która zamienia sygnał Video na cyfrowy , można wówczas podłączyć ja do PC lub laptopa.

 

Ja takiej używam z kamerą przemysłową Video - Mintron .

 

Postaram się znaleźć w sieci dla ciebie taką przejściówkę - pozdrawiam Janusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta kamera ma standardowe złącze BNC

potrzebujesz kabel mający z jednej strony złącze BNC, a z drugiej RCA do grabbera

możesz też zastosować kabel mający dwa złącza BNC i przejściówkę na RCA

sądząc po danych producenta jest to całkiem przyzwoita kamera ale chyba prościej i taniej będzie kupić webkamerkę

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli przejściówka BNC do RCA i Video grabber? To nawet nie wyjdzie tak drogo.

 

Z tą kamerą to nie chodzi, by kupić inną. Po prostu chcę ją podłączyć, bo jestem jej ciekaw.

 

//edit:

 

Video grabber ma 3 wyjścia chinch...którym z tych miałbym wtedy się podłączać do przejściówki?

Edytowane przez Geerly
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Video grabber ma 3 wyjścia chinch...którym z tych miałbym wtedy się podłączać do przejściówki?

ten podlinkowany grabber nie ma ani jednego wyjścia CINCH

ma za to 3 wejścia RCA, z czego 2 to wejścia audio i jedno wejście video (zwykle żółte) oraz dodatkowe wejście S-VIDEO

tak przynajmniej stoi w opisie

 

policz dokładnie koszty: