Skocz do zawartości

Teleskop


KamilM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem zainteresowany kupnem teleskopu (pierwszgo w swoim życiu). Jestem początkującym "niebo oglądaczem" :D

i potrzebuje tani teleskop ale zarazem taki którym będe mógł popatrzeć w niebo i nie zniechęcić się odrazu to astronomii.

Czekam na propozycje : ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mógłbym Ci coś poradzić na sam początek to skorzystaj z opcji Szukaj, forum to kopalnia wiedzy na ten temat. Jeśli jednak koniecznie chcesz indywidualnego rozpatrzenia Twojego problemu to napisz tego posta (albo poproś admina o jego przeniesienie) w dziale "Ogólnie o sprzęcie astronomicznym" a potem odpowiedz na lawinę pytań o to, co chcesz oglądać, ile masz na to kasy, gdzie mieszkasz, czy masz auto itd.

 

PS: WITAMY NA FORUM :Beer::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój pierwszy "teleskop" to Optisan 600/60 (straszny badziew).

Kwiecien roku 2003 kolega z klas zarazil mnie astronomia i za to dziekuje Ci Adasiu.

Przegladalem wtedy www.teleskopy.pl tam znalazlem Optisana z ajekies 200zl chyba.

Kupilem go i patrzalem na ksiezyc cieszylem sie jak male dziecko :helo::helo::helo: .

Teraz mam Optisana 700/76 trzesie sie strasznie ale tuba jest ok mozna zobaczyc nim pare ciekawych cial niebieskich.

Jezeli jestes twardy to mozesz kupic sobie Optisana 700/76.

Jezeli twoje zainteresowanie astronomia jest swieze to narazie kup sobie jakas dobra lornetke, bo moze sie okazac ze za pare miesiecy astronomia juz nie bedzie cie tak interesowac.

Lornetki znajdziesz tu:Lornetki

Jezeli juz naprawde chcesz kupic teleskop to znajdziesz go tu:Teleskopy

 

Pozdrawiam Lukas

Edytowane przez LuKaNOoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie lornetka to skaylux na montazu paralaktycznym od 230 zl na allegro , są też czasem w lidlu . Albo coś z odzysku z ogłoszeń sprzedam .