Skocz do zawartości

Kronos 26x70 .... ?


Gość mbodek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witam

jestem początkujący i mam pytanie czy są jakieś techniczne różnice (jakosc wykonania, mozliwosci optyczne itp) miedzy modelami lornetek

 

BP 26x70

BPC 26x70

 

poza centralną regulacją ostrości - w sumie roznica cenowa miedzy tymi dwoma modelami jest spora

 

Jakie praktyczne znaczenie ma ta regulacja?

 

dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

jestem początkujący i mam pytanie czy są jakieś techniczne różnice (jakosc wykonania, mozliwosci optyczne itp) miedzy modelami lornetek

 

BP 26x70

BPC 26x70

 

poza centralną regulacją ostrości - w sumie roznica cenowa miedzy tymi dwoma modelami jest spora

 

Mozliwosci optyczne przemawiaja za 26x70 z racji wiekszej apertury, w zwiazku z tym ma ona wiekszy zasieg i lepsza rozdzielczosc. Kolejna sprawa to taka, ze 26x70 robi sie powoli towarem deficytowym, nie jest juz produkowana (jesli dobrze pamietam).

 

Jakie praktyczne znaczenie ma ta regulacja?

 

Praktycznie ma za zadanie poprawnie ustawic ostrosc, z tym ze dla kazdego oka oddzielnie :D

 

pozdrawiam

Maciek J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przyznam, że wolę jak lornetka ma centralne regulowanie ostrości. Może to przyzwyczajenie, gdyż pierwsze lornetki jakie miałem były właśnie tego typu.

 

Lornetka BPC 26x70 jest jedyną jaką posiadam z regulacją na obu okulkarach i prawdę mówiąc jest to to, co mi w niej najbardziej przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładniej mówiąc w pytaniu chodzilo mi tylko o modele 26x70, z tym ze jeden jest BPC (z literką C) a drugi BP.

czy ktos moglby udostepnic dokladne zdjecie modelu BPC 26x70 (BPC a nie BP!)

chodzi glownie o ten uklad centralnej regulacji ostrosci. Z czego wynika tak znaczna roznica w cenie czy ten uklad regulacji jest az taki drogi czy są jeszcze jakies różnice?

 

BPC - ok. 1500 zl

BP - ok. 800-900 zl