Skocz do zawartości

Kanony dwa (eos 350,400)


elvis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie głównie do posiadaczy canona eos 350d i eos 400d . Nie bawię sie jeszcze w astrofotografię, jak i również w fotografie amatorską ( W czasie obecnym spoglądam w niebo syntą 8.). Jednak nie powiem , ta pierwsza dziedzina wzbudza we mnie niemałe zainteresowanie i chciałbym zacząć powoli inwestować w tym kierunku. Dlatego zaczynam od jakiejś lustrzanki cyfrowej . Na wstępie zaznaczę jako że nie miałem wcześniej do czynienia z żadną z tych dziedzin że jestem totalnym laikiem. Lustrzanka póki co miałaby posłużyć do focenia na co dzień a potem jako sprzęt do telepa (czyli złoty środek :] -albo jak to pewnie niektórzy ocenią rzecz niemożliwa :D ). Tak więc która z tych dwóch propozycji lepiej sprawdzi sie w astrofoto ? chyba że macie jakieś inne propozycje oparte na własnych doświadczeniach ?

z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w astrofoto chyba jednak eos 350D, raz, że ma większy pixel, dwa, mniejsze szumy, no i niema tej strząsaczki kurzu z matrycy, więc łatwiej wymienić w nim filtr

 

a z polecanych najbardziej, to chyba 40D z live-view który znakomicie sprawdza się w astro

Edytowane przez sumas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie warto pakować się 400d ?, dziwne że niby nowszy model a wcale nie taki rewelacyjny <_< , jako że za bardzo nie wiem o co chodzi (błagam bez nerwów :rolleyes: ) , o jakich filtrach mowa ? do czego mają one służyć, i dlaczego ta wbudowana sprzątaczka stanowi przeszkodę ?, istnieje jakaś inna alternatywa w granicach 1800 zl poza 350d ? bo ten 40d jest totalnie poza moim zasięgiem :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach