Skocz do zawartości

Witam Jestem amatorem ale sfotografowalem cos takiego


yetiozyrys

Rekomendowane odpowiedzi

Udało mi sie sfotografowac cos w stylu wybuchu super nowej lub galaktyki ale moge się bardzo mylic. Proszę o waszą fachową pomoc aby określic co sfotografowałem. Uprzedzam ze jestem początkującym amatorem.

 

Do fotografi użyłem teleskopu Newton 150/1420 mm oraz aparatu cyfrowego Pentax OPTIO rs430 4 Mpixel.

 

Zdjęcie zostalo zrobione dzisiaj tj. 19 kwietnia 2004 roku godz: 22:39

 

Dziekuje i pozdrawiam

4.jpg

 

3.jpg

 

2.jpg

 

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeti Ozyrysie, mam nadzieję, że zdążyłeś się zorientować, że "dałes ciała". Masz całkiem spory teleskop i do tego w miarę dobry aparat. Jak to sie stało, że zrobiłes taka fotke i wyskoczyłeś z jakąś SUPER NOWĄ ? Ja nie mam pojecia co tam sfociłeś ale na coś realnego mi to nie wygląda. Odpowiadam na twojego maila mówiąc to co myślę. Powinieneś wiedzieć najlepiej co tam widziałeś w okularze i czy napewno dobrze ustawiłeś ostrość. Nie ma co sie obrażać bo to Ci nic nie da a na braniu udziału w dyskusjach na tym czy też innym forum możesz tylko zyskać (doświadczenia) ucząc się na cudzych błędach (a nie na własnych) a z czasem bedziesz się uczył na własnych i cudzych osiągnięciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie jest w pełni prawdziwe a ostrośc naprawde była ustawiona dobrze. Niewiem co to jest dlatego zwracam sie do was bo sam nie mam o tym zielonego pojęcia. nie obrażam sie tylko wukuża mnie jak ktoś z góry mnie olewa mysląc ze ściemniam a ja tylko szukam fachowej pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach