Skocz do zawartości

Bresser GALAXIA - 900/114


fazi

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem totalnie zielony i planuję kupić sobie coś odpowiedniego na czym nie stracę zbyt wiele. Jaka jest realna wartość używanego teleskopu Bresser GALAXIA - 900/114 - mam propozycje kupna takiego teleskopu za 750 PLN, ma on delikatne wgniecienie w tubusie (ponoć zbyt głębokie wkręcenie jakiejś śruby w obejmę) - czy ma to jakiś wpływ na jakość obrazu?. Czy mogę prosić o radę i ew wskazanie czegoś na dobry początek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Ziomka z Poznania. Jak już teleskop tej klasy na początek, to lepszym pomysłem wydaje się nowy w pełni sprawny w komplecie z okularami, montażem EQ za podobną cenę 799 zł: Celestron Firstscope 114EQ akurat teraz będący w promocji. Zobacz szczegóły na stronie:

http://deltaoptical.pl/deltasklep/shopping...fb2cf6dd24301e1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem totalnie zielony i planuję kupić sobie coś odpowiedniego na czym nie stracę zbyt wiele. Jaka jest realna wartość używanego teleskopu Bresser GALAXIA - 900/114 - mam propozycje kupna takiego teleskopu za 750 PLN, ma on delikatne wgniecienie w tubusie (ponoć zbyt głębokie wkręcenie jakiejś śruby w obejmę) - czy ma to jakiś wpływ na jakość obrazu?. Czy mogę prosić o radę i ew wskazanie czegoś na dobry początek..

 

Góra 500 zł :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luki, zgoda, o estetykę na pewno tu nie chodzi o ile optyka nie została naruszona, tylko jak taki Bresser GALAXIA - 900/114 po wypadku ma kosztować 750zł a odpowiadająca sprawna nówka Celestron Firstscope 114EQ kompletna z okularami 799zł, to raczej lepiej kupic tę nówkę... jak myslisz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamalu nie widziałeś tego tego teleskopu więc nie możesz stwierdzić jaki on jest.Teleskop jest w idealnym stanie poza tym minimetrowym wgnieceniem. Jest świeżo po kolominacji.