Skocz do zawartości

Frezowanie Pierścienia MTO


joachim63

Rekomendowane odpowiedzi

Witam słyszałem że tu na forum jest gość który może mi pomóc.Chciałbym jeśli to możliwe zlecić komuś wyfrezowanie rowka w pierścieniu focusera w MTO,mam napęd do focusera ale pasek się ślizga po pierścieniu bo nie są jednakowe rowki takie same jak w pasku napędowym z motofocusera,pasek ma symbol HTD 447-3M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczylem Ci osobe w moim poscie.

Kliknij na niego, a przeniesie Cie na jego profil. Dalej PW i wydruk gotowy ;)

 

Edit.

Mam w reku swoj egzemplar MTO 11CA i regulacja pierscienia chidzi w nim plynnie ale ze sporym oporem. Mam pewne watpliwosci, czy nawet dedykowany uchwyt na pasek podoła go ruszyc. Moze Twoj obrsca sie lzej.

 

Edytowane przez Tayson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,Dzieki za podpowiedź;teraz jak czytam twój post jeszcze raz przyszedł mi na myśl jeszcze jeden projekt.Skoro pierścień focusera MTO chodzi płynnie ale dość opornie tak jak u mnie,to koło do paska musi być jak największe,jakie jest dostępne dla ośki 5mm.To tak jak w samochodzie 1,2,ka jest o wiele mocniejsza niż np.wyższe biegi.Pasek musi wtedy być dłuższy,bo jak teraz mam pasek o roboczej długości447mm,i jest na granicy przy maxymalnym obniżeniu koła na blaszce montażowej.Najpierw jednak zgłoszę się do w.wym.”sidiouss” i zobaczymy jak to będzie wyglądać.Dzieki za podpowiedzi i za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Tayson napisał(a):

Mam w reku swoj egzemplar MTO 11CA i regulacja pierscienia chidzi w nim plynnie ale ze sporym oporem. Mam pewne watpliwosci, czy nawet dedykowany uchwyt na pasek podoła go ruszyc. Moze Twoj obrsca sie lzej.

Wymiana smaru w MTO jest prosta. Po wykręceniu kołka ograniczającego w tylnej części tubusa, można menisk wraz z pierścieniem ostrości i odrośnikiem wykręcić z tylnej części tubusa. To daje dostęp do gwintu męskiego na części z meniskiem oraz gwintu żeńskiego w części ze zwierciadłem. W moim MTO pierścień chodzi baaaaardzo płynnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Marcin_G napisał(a):

Wymiana smaru w MTO jest prosta. Po wykręceniu kołka ograniczającego w tylnej części tubusa, można menisk wraz z pierścieniem ostrości i odrośnikiem wykręcić z tylnej części tubusa. To daje dostęp do gwintu męskiego na części z meniskiem oraz gwintu żeńskiego w części ze zwierciadłem. W moim MTO pierścień chodzi baaaaardzo płynnie

Cześć Dzieki za odp.pozdrawiam Joachim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.