Skocz do zawartości

Okolice gwiazdy Sadr


Krawat

Rekomendowane odpowiedzi

Coraz lepiej Ci to wychodzi. Jedyne co bym zmienił,to inaczej bym zbalansował tło bo trochę w zieleń leci. A co do modyfikacji-niemodyfikowany Canon jest prawie ślepy na pasmo Ha,więc jeżeli nie myślisz o dedykowanej kamerze to nawet się nie zastanawiał długo tylko modyfikuj od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, kamera jest całkowicie poza moim zasięgiem. Poza tym, ja bym chciał robić sobie odbitki czasem z tych zdjęć w nieco większym formacie- kiedyś miałem Drogę Mleczną 20x30cm z Canona i była fajna- a z kamery chyba dużo mniejsza rozdzielczość (chociaż lepsza jakość) więc nie dałoby się robić takich odbitek? Nie znam się na kamerach CCD, ale jak przeglądałem to one mają generalnie mniejszą rozdzielczość niż DSLRy, prawda?

Nie wiem czy nie byłoby lepiej dozbierać na jeszcze jedno body 20D i je zmodyfikować, a mojego wysłużonego zostawić sobie do normalnych zdjęć- sam nie wiem- doradźcie coś :rolleyes:

PS.

Złożone tylko 28x180s, podarowałem sobie te półminutówki. Obróbka troche bardziej kontrastowa, ściągnięta zieleń zgodnie z sugestią. Lepiej?

sadrek.jpg

Edytowane przez Krawat
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na kamerach CCD, ale jak przeglądałem to one mają generalnie mniejszą rozdzielczość niż DSLRy, prawda?

 

niestety nie prawda,choć te tańsze rzeczywiście mają mniejszą rozdzielczość,ale i tak są lepsze od Canona. Natomiast wg mnie,nie ma sensu kupować drugiego body. Jeżeli wymiesz filtr na Baaderowski,będziesz go mógł używać zarówno w dzień jak i w nocy. Tylko trzeba ustawić WB. Natomiast jeżeli chciałbyś usunąć tylko filtr sprzed matrycy,wtedy nie będzia działał AF i ogólnie jest problem przy dziannych fotkach z ustawianiem ostrości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach