Skocz do zawartości

Philips SPC 900NC


Kuba J.

Rekomendowane odpowiedzi

W połowie lipca mam zamiar kupić Philips SPC 900NC

 

I teraz tak. Mam 6" Dobsona. Chciałbym pofocić Saturna Księżyc i Słońce(oczywiście przez filtr). Wszystkie te obiekty są widoczne z mojego balkonu. Do pokoju, gdzie jest komp mam 3-4metry. Kamerkę trzeba wsadzić do wyciągu. Ale... Słyszałem, że jak jest za długi kabel USB to są błędy transmisji. I tu mam problem, bo laptopa nie mam. I wogóle co trzeba jeszcze zrobić z kamerką, jakie oprogramowanie najlepiej zainstalować itp. ? Hans objaśnił mi troszkę w skrócie jeśli chodzi o kamerki, ale jestem zielony w ASTROFOTO i mało co zrozumiałem. A chciałem od czegoś zacząć. Wogóle czy przy foceniu Saturna trzeba robić kilkadziesiąt klatek i je potem stackować, "odszumiać" itp. ? Bo nie wiem, jak wygląda pojedyncza, surowa klatka. Sama kamerka to... jak to właściwie jest? Czy to się nagrywa, czy włącza opcję robienia zdjęć?

 

Sorki za "ZIELEŃSTWO", no ale naprawdę coś ostatnio zainteresowałem się astrofoto i się pytam :).

 

PS. Czy to zajęcie nie będzie dla mnie za trudne? :szczerbaty:

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Kuba J.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.