Skocz do zawartości

kalendarz 2012


franz

Rekomendowane odpowiedzi

Wielki jest na 40 x 60 cm - 300 dpi. Będzie to wystarczająca jakość do wydruku? Nie znam się na tym więc wolę zapytać.

Też się nie znam ale uważam 300 dpi za graniczną rozdzielczość do druku. Mój atlas był robiony w 300 dpi i nawet 1mm wysokości napisy są czytelne. Jednak poniżej tego schodzić nie wolno jeżeli rzecz ma być czytana z odległości rzędu 30 lub więcej cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się nie znam ale uważam 300 dpi za graniczną rozdzielczość do druku. Mój atlas był robiony w 300 dpi i nawet 1mm wysokości napisy są czytelne. Jednak poniżej tego schodzić nie wolno jeżeli rzecz ma być czytana z odległości rzędu 30 lub więcej cm.

 

Dzięki za odpowiedź. Mam Pański atlas więc mogę wyrobić sobie pogląd na czytelność.

Jest super :D Trzeba to przekonwertować na CMYK do druku wielkoskalowego ?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym bywa różnie niektórzy mogą chcieć CMYK niektórzy RGB. Najlepiej zrobić tak i tak bo jak sami zaczną majstrować przy przestrzeni barw to może z tego nic dobrego nie wyjść. Ja już się raz tak przejechałem pozostawiając tę kwestię drukarni.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym bywa różnie niektórzy mogą chcieć CMYK niektórzy RGB. Najlepiej zrobić tak i tak bo jak sami zaczną majstrować przy przestrzeni barw to może z tego nic dobrego nie wyjść. Ja już się raz tak przejechałem pozostawiając tę kwestię drukarni.

Pozdrawiam

Zrobię tak i tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dwa pierwsze egzemplarze przyjechały z drukarni. Powiem, że jest całkiem fajnie. Ale zdecydowałem się troszkę zmodyfikować kalendarz.

Z przyjemnością też muszę zaznaczyć obecność riklaumina (na stronie sierpniowej) ze swoimi planetkami.

 

No to chyba kolejna wersja pójdzie do druku :D