Skocz do zawartości

Odkrywamy Amerykę na nowo - NGC 7000


Naski

Rekomendowane odpowiedzi

Ok Loki widzę, że jesteś w zabawie ... Tiff ...- Jak to inaczej z balansować ?

Link 20MB

 

https://www.dropbox.com/s/9dljhpw5w4ao3t3/NGC7000%20balans.tif

 

problem w tym ,że tu jest zajebiste winietowanie ...

 

Wersja cukierkowa

NGC7000 V5.jpg

Edytowane przez Naski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbowałem. Nie potrafię. Myślę, że albo to kwestia braku materiału - to przecież niemal jednoklatkowiec, albo coś zostało zepsute na wcześniejszym etapie. Nie znam się na składaniu koloru w narrowband ale histogram w cieniach jest w zasadzie ucięty. Niby jest tam odrobina miejsca, ale nie przyrasta na kształt krzywej Gaussa tylko skacze pionowo do góry, od razu do wysokiej wartości. Oznacza to, że duże obszary zdjęcia są po prostu czarne jak smoła i informacji z nich już nie wydobędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem w tym obrazku brakuje luminancji. Tam gdzie jest kolor- jest jasno, tam gdzie jest czerń - zero szczegółów. Co dziwniejsze- składnik Ha który jest na tym obszarze najjaśniejszy w Ciebie prawie nie istnieje.

Ale gratuluję hazardowego zacięcia - jednoklatkowe HST no no panie... :)

Pozdr. M.

Edytowane przez wessel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wessel - to jest Luminancja - być może nie ma tego za dużo , a i starałem się nie wycinać (maxim tylko DD)

 

NGC7000-001Ha DD.jpg

 

Tutaj po złożeniu koloru HaSIIOIII i usunięciu winietowania w pix

NGC7000 pix.jpg

 

A tu zabawa z kolorami .. chciałem uzyskać jak największą dynamikę (z jedno-klatkowca :g::uhm: )

NGC7000 rownanie.jpg NGC7000 rownanie R.jpg

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach