Skocz do zawartości

Zdalny pulpit - rozłącza bez możliwości połączenia ponownie. Sesja pod znakiem zapytania.


delaa

Rekomendowane odpowiedzi

Odnosząc się do tematu - problem powinno się po pierwsze poprawnie zdiagnozować... wersja dla leniwych: prosty skrypt z załącznika - symuluje aktywność użytkownika, komp nie przejdzie w stan uśpienia, nie włączy się wygaszacz itd.  Dodaj do autostartu i tyle.

antywygaszacz.exe

Edytowane przez sosna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, sosna napisał:

Odnosząc się do tematu - problem powinno się po pierwsze poprawnie zdiagnozować...

Super - dziękuje! ale @sosna "odnosząc się do tematu powinno się go zawsze przeczytać uważnie i ze zrozumieniem" ;-)

Pomogę. Żaden komponent żadnego z moich komputerów nie oszczędza energii w żadnej formie. Moja natura rebelianta mi na to nie pozwala.

Ma być ślad (węglowy;-)

@_Spirit_  - u  mnie od zawsze jest nigdy/never ;-)

Edytowane przez delaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, delaa said:

Super - dziękuje! ale @sosna "odnosząc się do tematu powinno się go zawsze przeczytać uważnie i ze zrozumieniem" ;-)

Pomogę. Żaden komponent żadnego z moich komputerów nie oszczędza energii w żadnej formie. Moja natura rebelianta mi na to nie pozwala.

Ma być ślad (węglowy;-)

Ehh bez dostępu do kompa to można wróżyć z fusów a nie zdiagnozować problem; za długo pracowałem w supporcie IT aby udawać że można inaczej no ale co tam spróbujemy: czy możesz zamieścić screen z komunikatu o nieudanym połączeniu przez RDP wraz z wynikiem pingowania hosta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na komputerze domowym:

1. Odpal PowerShell (na w10 jest domyślnie zainstalowany, start -> w oknie wyszukiwania wpisz power)

2. Wpisz ping.exe -t nazwa_kompa |Foreach{"{0} - {1}" -f (Get-Date),$_} > result.txt

nazwa_kompa - ip lub host name kompa na którym występuje problem.

3. Gdy problem wystąpi w pliku result.txt zobaczysz kiedy dokładnie to się stało - szukaj np po "not"  

4. Na kompie na którym problem występuje odpal event viewer (start -> okno wyszukiwania ->  event)

Daj create custom view -> wszystkie eventy wszystkie typy -> data od ustaw z 5 minut przed wystąpieniem problemu, data do z 5 minut po

5. Odpal widok zaznacz wszystko i wybierz save selected events

6. Daj dostęp do plik z pk5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, sosna napisał:

łącznie z hardware...

Kupię nowy ;-)  Dziękuję @sosna za wszystkie porady - są naprawdę cenne, ale wybacz, ja nie mam siły na to. To ma działać, ja nie chcę się zastanawiać co tam jest napisane w logach czy w czymś. To nie jest właściwa droga. Tysiącom ludzi działa. U mnie też ma działać bez 

"IT Crowd ;-)" Maks co mogę zrobić to wybrać coś tam w opcjach normalnie programu czy systemu opreacyjnego - w przeciwnym razie ląduje wszystko za oknem (elegancko spakowane) - dla dzieci które nie mają.

Edytowane przez delaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post pod postem ale poprzedni był w piątek. Więc po prawie dwóch dniach intensywnych prób mogę chyba napisać że problem robił Remote Desktop i jego ustawienia. Jeszcze się temu przyjrzę ale jak na razie chrome desktop działa nawet wtedy kiedy rozwiązanie Microsoftu - nie widzi drugiego komputera w sieci. Rudy z Tokio (to z sympatii - nie mam nic do rudych:-) też używa tego czegoś od google więc spoko. Na razie tak będzie. Generalnie ten Chrome Desktop mocno mnie zaskoczył na plus.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.