Skocz do zawartości

Delta Optical -miła niespodzianka


Lotar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

Na przestrzeni roku w Delta Optical towar zamawiałem dwukrotnie. Za pierwszym razem (w lutym 2004) kupiłem Tała 100RSM. Przesyłka została mi dostarczona nazajutrz, na koszt sprzedawcy (DO). Nie powiem byłem tym pozytywnie zaskoczony.

W dniu 04.04.2005 postanowiłem kupić w Delta Optical okular LV 6mm oraz William Optics - nasadka kątowa 2" (WD-DIG2) w kwocie 609 zł. Jakież było moje zdziwienie, kiedy pracownik Delta Optical zaproponował mi, iż w cenie najtańszej nasadki kątowej otrzymam droższą (WD-DIG2DI) DIELECTRIC. Oczywiście towar dotarł do mnie w dniu nastepnym, bardzo dobrze zabezpieczony.

Powiem szczerze, że kupowanie w Delta Optical "staje się przyjemnością". Gratuluję firmie oraz sobie za perfekcyjne podejście do klienta :Salut: .

 

Pozdrawiam Waldemar Łotarewicz (Lotar).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja rowniez zamawialem w tym roku kilkakrotnie, ostatnim zakupem byla wlasnie katowka William Optics 2" wersja zwykla za 609zl. Towar doszedl nastepnego dnia po zamowieniu a w paczce znajdowalala sie 2" katowka dielektryczna za 999zl, o czym zreszta zostalem powiadomiony przez DO w emailu potwierdzajacym wyslanie towaru. Zarowno zakupy jak i rozmowy z personelem DO to czysta przyjemnosc, cieszy fakt milej obslugi, dbania o klienta i przeswiadczenia ze dla tej firmy nie ma rzeczy niemozliwych do realizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam przesadzacie ja ostatnio pytałem o okularki w okolicach 500zł i przy próbie negocjacji ceny Pan krecił coś o wysokich cenach producenta itd 30 zł trudno było wytargować. Podobnie jak na południu Polski.

Ciekawe czy z tą kątówką to zabieg DO (chylić czoła) czy zalecenie WO (też chylić czoła ale w innym kierunku).

 

pozdrawiam

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam przesadzacie ja ostatnio pytałem o okularki w okolicach 500zł i przy próbie negocjacji ceny Pan krecił coś o wysokich cenach producenta itd 30 zł trudno było wytargować. Podobnie jak na południu Polski.

Ciekawe czy z tą kątówką to zabieg DO (chylić czoła) czy zalecenie WO (też chylić czoła ale w innym kierunku).

 

pozdrawiam

Mariusz

Przyznam, że nie rozumiem - chcesz kupić średniej klasy okular i jeszcze się targujesz? Gdy kupujesz chlebek i mleczko na śniadanie, też się targujesz? W każdym sklepie?

Co innego, gdybyś kupował jakiś wypasiony rarytas, albo całą serię okularów z wysokiej półki - to rozumiem. Ale w tym przypadku?

Ale zawsze warto zapytać - gdzie mozna utargować choć 30 z 500 zł przy zakupie okularu? B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andee nie chciałbym się czepiać ale w innym wątku sprzedajesz tą kątówkę (WO)za dużo wyższą kasę, wskazując że nowa kosztuje 999 złociszy a ty niejako sprzedajesz w promocji. Nie chciałem tego umieszczać w tamtym wątku ale moim zdaniem to trochę nie fair wobec kolegów z forum. Z tego co pamiętam było na forum dużo bluzgania na ludzi z allegro którzy sky-lux'y sprzedawali znacznie powyżej ceny ich zakupu.

 

 

http://astro-forum.org/Forum/index.php?showtopic=7977&st=0

 

pozdr.

Tutifruti

Edytowane przez tutifruti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oskar, zaraz tam irytować :rolleyes:

Tak bardziej z ciekawości pytałem, bo mi to przez myśl nawet nie przechodzi - stoi cena taka, to albo mnie stać, albo nie. Kupuję, albo wzdycham i idę dalej.

Ale mam kolegę, który targuje się w nieprawdopodobnych miejscach. Czasami mu zazdroszczę takiej umiejętności. Ale jak stoimy razem przy kasie w jakimś Realu czy innym Macro, a ten się próbuje targować z kasjerką, to mi trochę wstyd...

Ale mówią, że to dobry zwyczaj. Ja go niestety nie poznałem - a czego nie znasz, tego nie lubisz.

:Salut:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andee nie chciałbym się czepiać ale w innym wątku sprzedajesz tą kątówkę (WO)za dużo wyższą kasę, wskazując że nowa kosztuje 999 złociszy a ty niejako sprzedajesz w promocji. Nie chciałem tego umieszczać w tamtym wątku ale moim zdaniem to trochę nie fair wobec kolegów z forum. Z tego co pamiętam było na forum dużo bluzgania na ludzi z allegro którzy sky-lux'y sprzedawali znacznie powyżej ceny ich zakupu.

http://astro-forum.org/Forum/index.php?showtopic=7977&st=0

 

pozdr.

Tutifruti

 

Dokladnie, sprzedaje ta katowke bo zmienily mi sie plany. Ta katowka kosztuje w DO 999zl, to ze dostalem ja w promocji to jak sadze zupelnie inny temat. Aktualnie oferuje ja za zlotych 800 lub najlepsza oferte i jest to o 199zl taniej niz u dystrybutora, widzisz tu gdzies jakies zagrania nie fair z mojej strony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami warto się potargować, szczególnie, gdy chodzi o większe kwoty. W ubiegłym roku moja siostra kupowała meble i była gotowa dać za nie przedstawioną przez sprzedawcę cenę. Mnie udało się ją zbić o 300 zł. Co prawda było to 5% ogólnych kosztów, ale za to można kupić średniej klasy okular.

 

Co ciekawe często jest tak, że jak kupujemy coś za 5-7 zł, to zwracamy uwagę na różnicę ceny 2-3 zł. A kupując refraktor za 5000-7000 zł nie zwracamy uwagi na 20-30 zł różnicy (a nawet więcej), bo co to jest w porównaniu do 5000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Panowie tylko mi nie mówcie że na tych okularkach za 500zł zarabiają 50zł i nie ma mowy o upustach bo dzieci im wymrą z głodu.

Jak delikatnie zacząłem rozmowy o cenach to już zaczęły się stękania.

 

Zresztą zastanówcie się kupujecie kątówkę za 609zł a dostajecie za 999zł to pewnie te 300zł (odliczając symboliczną marżę) poszli wspaniałomyślnie w plecy a dla mnie nie chcieli 50zł, coś tu się nie zgadza.

 

Standard obsługi mają rzeczywiście wysoki ale bez przesady koledzy, firma jak każda, krzywdy sobie nie da zrobić.

 

@Bielack Stosując twoje rozumowanie to skoro oni oferują sprzęty za 40tyś to zakup rzędu 1-2tyś to przecież pestka na którą szkoda rabatu.

 

@oskar jeśli to do mnie to wcale nie jestem poirytowany i nie mam zamiaru być, nie chcieli zarobić, zarobi ktoś inny i muszę powiedzieć że mimo mniejszej kwoty był bardziej wyrozumiały

 

Chyba się nie zrozumieliśmy napisałem o tym jak ja zwykły klient z ulicy (a nie stały gość) obecnie widzę DO. Dajcie na luz bo mi to pachnie marketingiem rodem z AK.

Co do targowania to skoro sklep targuje się z producentem to dlaczego nam nie miałoby być wolno targować się ze sprzedawcą (chyba jest wolny rynek?)

 

Pozdrawiam wszystkich :Beer:

Mariusz

Edytowane przez mario2005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 2 lata temu kipilismy pralke w sklepie zAGD malej sieci . Cena 1200 , na raty 1499 . Wystarczylo tylko zapytac czy nie mają upustów , od razu 100zł zaproponowali . Znajoma troche wczesniej kupowała , nie zapytała sie i upustu nie dostała .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, sprzedaje ta katowke bo zmienily mi sie plany. Ta katowka kosztuje w DO 999zl, to ze dostalem ja w promocji to jak sadze zupelnie inny temat. Aktualnie oferuje ja za zlotych 800 lub najlepsza oferte i jest to o 199zl taniej niz u dystrybutora, widzisz tu gdzies jakies zagrania nie fair z mojej strony?

Wygląda na to że DO pomyliła się i wysłała inną kątówkę. Żeby nie stracić twarzy - ceny nie zmieniła w stosunku do zamówionej. A że Andee postanowił skorzystać z okazji... Mieliśmy chyba nie dyskutować o cenach ofertowych przy sprzedaży z drugiej ręki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście Mirku masz rację ale przyznaj że to zależy od sprzedawcy (strategii firmy) bo w przeciwnym razie na TV, DVD, pralkę, samochód też byś nie dostał rabatu.

 

Natomiast nieco zaskoczyło mnie to marudzenie handlowca.

Z racji wykonywanego zawodu często kupuję w firmach wysyłkowych na terenie całej Polski. Bardzo często spotykam sie z reakcją:

a) Nasza firma ma strategię polegającą na tym że nowy klient który w ciągu roku przekroczy sumę np. 1-2tyś. ma u nas stały rabat np. 10% (tak najczęściej robią hurtownie).

B) Oczywiście przy następnym zakupie będzie 5%

c) Firma daje na starcie te 3-5% aby zachęcić nowego klienta do powrotu.

 

Pisałem wcześniej że nie czuję się z tego powodu obrażony na świat.

Tak postępuje większość sprzedawców w naszym kraju bo mają do tego prawo, ja natomiast mam prawo wyrazić na ten temat własną opinię.

 

Zresztą myślę że DO się nie obrazi, mając specjalistów od marketingu poprawią to co spowodowało że skorzystałem z innej oferty i zwiększą liczbę klientów.

 

pozdrawiam

Mariusz

Edytowane przez mario2005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli DO sprzedaje kątówki oferowane po 999 zl za 609 zl to znaczy , że powinni przeszkolić personel magazynu i działu obsługi żeby nie walił im takich byków na przyszłość .

 

Przeciez to jest bez sensu i nielogiczne zeby dawać komuś 33 % upustu nie informując o takiej "akcji " na stronie ;-)

 

Swoją drogą pewnie trudno skompletować załogę złożoną z samych astromaniaków ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest dobrze, ale zawsze może być lepiej. Chyba najważniejsze, że jest coraz lepiej i pod względem oferty i pod względem obsługi klienta. I za to należy firmę pochwalić.

Z drugiej strony samej firmie powinno zależeć na tym, aby klient był zadowolony. Zadowolony klient, to klient, który wraca do firmy po następne zakupy.

 

Szanujmy się nawzajem, a będzie to z korzyścią dla obu stron.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest pomylka tylko tak jak pisalem promocja dla stalych klientow na ktora jak sadze mozna bylo sie zalapac w kwietniu biorac odpowiednia ilosc sprzetu... Wystarczylo poprostu wejsc na strone i dokonac odpowiednich zakupow, jezeli byly odpowiednio wysokie to dostawalo sie "bonus".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde to nie wiemy co kieruje firmą w takich dziwnych, cichych gratyfikacjach dla "wybrańców" jakie ostatnio wypłynęły na światło dzienne w kuluarach forum :blink:

 

Może być wiele przyczyn o których nie wiemy i możemy się co najwyżej tylko domyślać, np:

 

Podlega naciskom dystrybutora sprzętu w kwesti cen minimalnych

Odwdzięcza się swoim poplecznikom na forum poprzez system rabatowy

Zatrudnia nierozgarniętych pracowników w dziale spedycji

Ma nerwowy personel robiący dzikie promocje

Prowadzi jakąś specjalną kampanię promocyjną na wybiórczych zasadach...

 

Jest zapewne jeszcze wiele innych możliwych opcji i rozwiązań o których nie mamy zielonego pojęcia więc gdybanie nad nimi nie ma dla nas praktycznego sensu i nie ma co dalej dzielić włosa na czworo w tym temacie :szczerbaty:

Zajmijmy się w takim razie lepiej oceną oferowanego sprzętu a kampanie promocyjne i ich planowanie pozostawmy fachowcom z Delty :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kaluzny_m
Tak naprawde to nie wiemy co kieruje firmą w takich dziwnych, cichych gratyfikacjach dla "wybrańców" jakie ostatnio wypłynęły na światło dzienne w kuluarach forum 

 

 

Odwdzięcza się swoim poplecznikom na forum poprzez system rabatowy

Zatrudnia nierozgarniętych pracowników w dziale spedycji

 

Prowadzi jakąś specjalną kampanię promocyjną na wybiórczych zasadach...

 

 

to mi przypomina czyjeś bezpodstawne i chamskie oskarżenia, czy kolega ma aby dowody na poparcie swojej tezy - bo to dość mocne stwierdzenie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety niesmacznie mi się robi jak czytam co niektóre wypowiedzi forumowiczów, generalnie wszystko jest źle, nawet jak taniej, wszędzie węszy się jakiś spisek, etc, etc, po prostu polski jarmark. Zamiast pisać takie głupoty lepiej zadzwońcie do DO i dowiedzcie się sami. Po jaką cholerę tutaj wypusujecie tutaj swoje dywagacje, które moim zdaniem w niektórych przypadkach są po prostu oszczerstwami.

 

Zamiast cieszyć się, że jest firma z prawdziwego zdarzenia to tylko narzekania i jakieś pomówienia. Kupowaliście coś, jesteście niezadowoleni to napiszcie. Ale doysły to lepiej zostawcie dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.