Skocz do zawartości

CO ZOBACZĘ PRZEZ 10X50 a`la tento 10x50


waldixs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Jestem amatorem dzis kupiłem lornetke FOMEI TERRA 10X50 porównywałem ja z TENTO 10x50. szczerze bardzo sie ciesze z zakupu bo nie sadziłem ze jakos obrazu przewyzszy sławne TENTO 10x50..I teraz pytanie co jestem wstanie dostrzec na niebie uzywając tej klasy lornete?

Dodam że mieszkam w Łodzi, Może ktoś podpowie gdzie wybrac sie na nocne obserwacje nieba?

 

Pozdrawiam wszytkich

Waldi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej!!!

Lorneta ;) 10x50 to idealny sprzęt do oglądania nieba, dzięki niej poznasz wiele gwiazdozbiorów, gwiazd ich położenia na niebie itp. Teraz polecam obserwacje Plejad, Oriona z jego mieczem (zapewne zobaczysz lekko zamglone M42:) Niektórzy piszą, że można dostrzec to gołym okiem, ale moje gałki w takim razie są zjechane bo ledwo je widzę zerkając B) a lorneta 10x50 umożliwi Ci po prostu ich zobaczenie:) Od czegoś trzeba zacząć, potem jak Cię wciągnie to....sam zobaczysz:) bania mała :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.s czy wy też wszędzie zabieracie sprzęt (no moze za wyjatkiem wyjscia po bułki) ?

hehe ja ostatnio właśnie szedłem własnie do piekarni po bułki (powiedziałem do żonki; kochanie to może ja skoczę kupić jakieś pieczywko na jutro:) i to była jedyna okazja, żeby zabrać lornetkę i troche poobserwować niebo:)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach