Skocz do zawartości

Himpol OK, firma wysyłkowa nie


sybic

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że w Himpulu kupiłem dwa refraktory i potem to tego jeszcze

trochę "gratów" pozwolę sobie o kilka słów na temat tej firmy

- obsłudze, kompetencji, itp.

Obsługa :

wg. mnie na bardzo wysokim, europejskim poziomie

klientowi oferuje się należny mu komfort - niezwłocznej informacji

o nadejściu jego przelewu i wysłaniu przesyłki.

Generalnie wszystko super, no ... może poza jedną rzeczą - firmą

wysyłkową z której usług Himpol korzysta.

Wg. mnie jest ona najgorsza z możliwych ...

pierwszy refraktor kupiłem w piątek - transakcja nadzwyczaj ekspresowa

jeden telefon, w 5 min potem przelałem kasę, i zaraz potem otrzymałem

telefoniczne potwierdzenie o jej nadejściu (mBank) a w godzinę dalej

informacje wysłaniu przesyłki wraz z numerem listu przewozowego.

Super - myślę sobie - w poniedziałek sprzęt będzie u mnie w domu :-)

 

niestety ...

 

w poniedziałek nikt z przesyłką się nie pojawił ... :-(

pomyślałem - szkoda - zapewne będzie jutro, czyli we wtorek ...

W owym dniu, stawiam wszystkich domowników na warcie,

tak że domu nie odstępują na krok i ... ku memu zdziwieniu

nikt się nie pojawił :-(

nerwowo szukam witryny firmy, wklepuje numer listu przewozowego

- nie działa :-(

nic ... dzwonie do nich ...

po chwili zdębiałem, bo głos w słuchawce powiedział mi tylko tyle :

"kurier był u pan pół godzinę temu i nikogo nie zastał"

- jak to, przecież ja jestem w domu cały czas

konsultant na to - "niestety nie było nikogo, powinien zostawić awizo"

wybiegam z telefonem na drzwi - patrzę, i nie widzę żadnego awizo !

Lekko już zdenerwowany - mówię do gostka, awizo nie ma,

ale nie ważne, proszę o dostarczenie przesyłki teraz

- on mi na to :

"panie o tej porze już nie pracujemy, ale jutro niech pan koniecznie

będzie w domu, bo w przeciwnym razie ponowne dostarczenie przesyłki

będzie się wiązało z opłatą"

- warga mi opadła ... i zatkało mnie.

bo robią z klientem co chcą.

 

Refraktor faktycznie otrzymałem w następnym dniu, czyli w środę.

(przypominam ze paczka wyszła w piątek)

 

Pewnie o całym tym incydencie bym zapomniał, gdyby nie fakt,

że w tydzień potem ponownie kupiłem towar Himpulu i siłą rzeczy

znów musiałem korzystać z usług tej samej firmy przewozowej ...

w dniu kiedy miąłem otrzymać towar dzwonię do owej firmy z zapytaniem

kiedy będzie kurier - miły głos w słuchawce informuje mnie

- "ze dzisiaj"

nic ... czekam, czekam ....

i na 15 min przed końcem ich pracy dzwonię znowu - tym razem

otrzymuje odpowiedź - przesyłkę otrzyma pan dziś na pewno,

nawet po godzinach pracy - "OK dziękuje" - opowiadam.

Niestety nie otrzymałem ... :-(

w 45 min po zakończeniu pracy dzwonię do nich jeszcze raz, podaje

numer listu i otrzymuje odpowiedź i tu uwaga ! :

 

"przesyłka jest już odebrana przez <i tu moje nazwisko>"

 

zdębiałem ...

a to ciekawe, że nic o tym nie wiem - odpowiadam.

Konsultant uporczywie twierdzi, że przesyłka jest odebrana i już

dobre, co ?

firma ma niesamowite pole manewru w kazdej chwili moze

powiedzieć, że adresata nie było w domu, lub bezczelnie

ze przesyłka jest już odebrana

potem wykonałam parę innych telefonów w różne miejsca, tracac swój

czas, pieniądze i nerwy tak ze przesyłkę jednak otrzymałem

i to w tym samym dniu

- było mocno po godzinach pracy, ale udało mi się :-)

wszystko fajnie, a coś tu chyba jest nie tak ...

 

w Himpolu kupowałem jeszcze trochę i firma wysyłkowa jako tako wywiązywała się z terminowego i bezproblemowego doręczania,

czyli albo miałem pecha, albo firma jest cińka i inne powinny

ją jak najszybciej wygryźć.

aha, od Himpulu na zakup akcesorów dostałem pewnien rabat

- to się ceni :-)

 

wszystkie te wydarzenia miały miejsce dośc dawno wiec mam nadzieje,

ze tak juz nie jest

 

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tak dawno kupowałem w Himpolu, teraz Delta Optical, i jestem bardzo zadowolony. Pełen profesjonalizm. Szybko, sprawnie i miło.

Tylko tak jak pisze Sybic, pan który dostarczył przesyłkę próbował wyłudzić za nią dodatkową opłatę, chociaż przesyłka była opłacona, przez Himpol.

Kiedy jednak zaproponowałem telefon wyjaśniający do Delta Optical, wycofał się z tego szybko, mamrocząc coś o upale. Pozdrawiam Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawiałem w lutym 2003r. w Himpolu Tała 100rs i przesyłkę przywiózł faktycznie kurier. Ale do mnie nie tylko zadzwonił, umówił się na konretną godzine to jeszcze punktualnie przyjechał. Zero problemu. Nie mogę więc podzielić waszych negatywnych doświadczeń.

 

Może napiszmy o jaką firmę kurierską chodzi? Przecież można zażyczyć sobie, aby wysłano innym kurierem, jeśli ktoś ma zaufanie do innej firmy kurierskiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam , nie pozwalaj aby Ktoś przeklinał bez wyraźnego uzadnienia ( czasem można ale trzeba mieć powód ) Żartowałem że u mnie MPO wywozi śmieci raz na tydzień . Widzę teraz że przed poranną kanapką będziesz musiał wywalić co nieco do kubła .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawiałem w lutym 2003r. w Himpolu Tała 100rs i przesyłkę przywiózł faktycznie kurier. Ale do mnie nie tylko zadzwonił, umówił się na konretną godzine to jeszcze punktualnie przyjechał. Zero problemu. Nie mogę więc podzielić waszych negatywnych doświadczeń.  

 

Może napiszmy o jaką firmę kurierską chodzi? Przecież można zażyczyć sobie, aby wysłano innym kurierem, jeśli ktoś ma zaufanie do innej firmy kurierskiej?

 

wygląda na to, iż sprzęt kupowaliśmy mniej więcej w tym samym

czasie, wiec jest to zapewne ta sama firma ...

a firmy raczej nie można sobie zmienić, bo jeśli Himpol ma

jakby niepisaną umowę ze swoją firmą wysyłkową, wiec raczej z jej usług musi lub chce korzystać.

 

firma ma po prostu kiepskich kurierów, którzy jeśli się nie wyrobią

z dostarczeniem wysyłki, to wpisują, że albo "adresata nie było

w domu", albo ... już "towar odebrał". Coś wpisać przecież musi, bo

wg. regulaminu przesyłka ma być dostarczona w następnym dniu

wiec ... jeśli adresat nie dzwoni i nie monituje, to kurier go olewa ...

 

Jak ostatnio kupowałem sprzęt, to oczywiście nauczony doświadczeniem

od razu zadzwoniłem do firmy, i otrzymałem odpowiedź, że kurier

moze się spoźnić, bo ... i tu uwaga - "kurier jest nowy i pracuje dopiero

parę dni"

hm ... może tamtego po prostu zwolnili ?

 

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja pamiętam, można było sobie zażyczyć innego kuriera. Zreszt ą jakim niby prawem mielby Ci odmówić? No to by już był szczyt szczytów!

 

nie,

odmówić nie mogą, ale w przypadku innej firmy wysyłkowej

koszty mogą być wyższe

przy tamtej firmie zdaje sie jest to 25 zł (jakoś tak)

a dobrze wiemy, że stawki zaczynaja się od 50 zł

+ dojazd kuriera ok. 6-7 zł

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Ja też miałem kontakt w firmą HIMPOL.

Napisałem do nich w celu możliwości pożyczenia okularów NPZ do przetestowania i pożyczyli mi bez kłopotu.

Okularki sobie przetestowałem i kupiłem kilka a resztę odesłałem i wszystko było ok.

Ponadto pewien znajomy kupował u nich troszkę sprzętu między innymi TM-800 i nie miał z nimi kłopotu.

Tak że problemy mogą wystąpić zawsze i w każdej firmie.

Pisuje na forach od grudnia 2002 roku i widzę, że z każdej z firm oferujących sprzęt astro mają ludzie jakieś tam problemy.

Nasza zaprzyjaźniona firma też popełnia błędy i jakoś tam się to wszystko prostuje i wszystko toczy się dalej.

Nawiązując do firmy U to oni mieli pecha bo byli pierwsi na tym rynku i ich doświadczenie było marne.

Sądzę że zapłacili za to dosyć dużą cenę.

 

Apeluje do wszystkich pokrzywdzonych aby na forum nie wypisywali tekstów typu ch....je czy jakieś inne rzeczy bo to świadczy tylko o nich samych.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zamawiałem w firmie delta otpical teleskop i jestem bardzo zadowolony.

Profesjonalna i szybko obsługa. Powiadomienie o wysłaniu dostałem na następny dzień. A co do firmy kurierskiej (Szybka paczka) też niemam

zarzutów. Paczka dotarła do mnie na następny dzień w jednym kawałku.

Polecam każdemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak a pro po wysyłania przesyłek. Kiedyś zakupiłem meble i podczas składania ich okazało się że jeden z elementów jest z innego kompletu. Firma która to składała zareklamowała ten element u producenta i producent oczywiście przesłał ten element. Była to deska długości około 1m z bardzo twardej płyty. Jakie było moje zdziwienie jak po odebraniu paczki na Poczcie Polskiej okazało się, że deska jest złamana. Na moje pytanie :Dlaczego ta deska jest złamana?, naczelniczka Urzędu Pocztowego odpowiedziała mi pytaniem: Czy na paczce było napisane nie łamać?. Po uważnym obejrzeniu paczki odkryłem na niej ślady bieżnika opony. Od tej pory uważam że najgorsza firma spedycyjna jest o niebo lepsza od Poczty Polskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też uważam że każdy kurier jest lepszy od poczty i nie rozumiem firm które wysyłają pocztą.....A za taką odpowiedź "Czy na paczce było napisane nie łamać" to.....W każdym bądź razie ja bym nie chcial pracować na poczcie bo przyjdzie czas jak to jakiś psychopata któremu zginęła paczka wejdzie na poczte z nożem i zrobi rozrube..... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Janusz_P.
Ja też uważam że każdy kurier jest lepszy od poczty i nie rozumiem firm które wysyłają pocztą

 

Bo widocznie nie rozumiesz klientów z wężem w kieszeni którzy na słowo Kurier łapią się panicznie za kieszenie a słowo Poczta brzmi dla nich jak ukojenie :wink: :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kupiłem już trochę "astro-złomu" w Himpolu/Delcie i do tej pory mnie nie zawiedli (szybko i to co chciałem), teraz jednak będzie próba czasu: mam pierwszą reklamację.... w jaki sposób ją załatwią ..... to powiadomię was.

:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem już trochę "astro-złomu" w Himpolu/Delcie i do tej pory mnie nie zawiedli (szybko i to co chciałem), teraz jednak będzie próba czasu: mam pierwszą reklamację.... w jaki sposób ją załatwią ..... to powiadomię was.

:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Znowu kupowałem w himpolu. Forma zamówienia, jak i wysyłka (w tym kurier) - wszystko w jak najlepszym porządku, jak i poprzednio zresztą. Filtr dobrze zapakowany, dołaczony rachunek oraz informacja o prawie odstąpienia od umowy, a także krótka efemeryda na rok 2004. Nie mam żadnych zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

:? 8 tydzień czekam na załatwienie mojej małej reklamacji (bez której sprzet który nabyłem w DELCIE jest "niepełnosprawny" i po cotygodniowych molestacjach telefonicznych wczoraj usłyszałem że może to potrwać jeszcze.... (w sumie to nawet sami nie wiedzą ile tygodni a może miesiecy???). A tak ładnie do tej pory się z nimi współpracowało... a może to tylko ich wypadek przy pracy? Ale dla mnie kolejna nauczka by nie chwalić dnia przed jego zachodem...

Pozdrawiam,

cdn..

 

[ Add: Sro Maj 19, 2004 12:05 ]

W związku z przedłużającą się reklamacją zaproponowałem w zamain inny sprzęt i DELTA bez problemu przystała na to. To znaczy że się starają, a że czasem bracia rosjanie dają ciała to inna bajka.

PS

A to wadliwe urządzenie do teleskopu bez kłopotu (jak się okazało) :P zrobi pewien sympatyczny Pan z tego forum i to po bardzo dobrej cenie.

Pozdrawiam wszystkich - to dzięki takiemu forum jak to astronomiczne życie staje się łatwiejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.