Skocz do zawartości

QHY-5


qbanos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Na astromarcie można dość tanio kupić 2 kamerki QHY-5, wersje kolorowe do guidowania, focenia planet a nawet DSów. Guide w standarcie ST4, potrzebne są tylko dwa kabelki - USB z kamery do laptopa i kabelek do guide z kamery do portu w montażu.

 

http://www.astromart.com/classifieds/detai...ified_id=544360

 

Byłbym chętny na jedną (tę czerwoną :) ) i poszukuję chętnego na tę drugą - wtedy jest taniej i wychodzi 360$ za dwie. Niestety nie znam się na kupowaniu na AM, fajnie jakby ta druga osoba miała jakieś z tym doświadczenie :rolleyes:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Na astromarcie można dość tanio kupić 2 kamerki QHY-5, wersje kolorowe do guidowania, focenia planet a nawet DSów. Guide w standarcie ST4, potrzebne są tylko dwa kabelki - USB z kamery do laptopa i kabelek do guide z kamery do portu w montażu.

 

http://www.astromart.com/classifieds/detai...ified_id=544360

 

Byłbym chętny na jedną (tę czerwoną :) ) i poszukuję chętnego na tę drugą - wtedy jest taniej i wychodzi 360$ za dwie. Niestety nie znam się na kupowaniu na AM, fajnie jakby ta druga osoba miała jakieś z tym doświadczenie :rolleyes:

 

pozdrawiam

 

Zadzwoń może będę mógł pomóc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gościu mi odpisał że mógłby mieć i dla mnie BW kamerke

napisałem mu żeby mi napisał dokładną cenę

wtedy może utargujemy coś za 3 kupowane razem ??

 

No pewnie. A może gość ma więcej tych mono to ja chętnie zrezygnuję z koloru na rzecz innego chętnego i wtedy moglibyśmy kupić 2 kolorowe i 2 mono :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze ale namieszaliście w głowie z tymi kamerkami,

spóźniłem się o parę minut, to już nie chciałem się wcinać Tadeo :Beer:

Tadeo rezygnuje, Qbie sie kolor nie podoba, no to jak w końcu?

jest jakaś do wzięcia na spółkę? :)

 

a przy okazji na stronie: http://www.qhyccd.com/QHY5.html