Skocz do zawartości

pomocy Bresser venus reflektor 76/700


mardudus

Rekomendowane odpowiedzi

:( Dostalem pod choinke Bresser venus reflektor 76/700 okular: 20mm 12,5mm 6mm i nie zaciekawie widac obraz na 6 i 12,5 jest bardzo ciemny co mialbym dokupic by lepiej obserwowac niebo. Prosze o pomoc jestem amatorem a bardzo mnie to intereuje . Szukam znajomego ktory pomorzy mi odkryc tajniki obserwacji niebios . prosze o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Janusz_P.
:( Dostałem pod choinkę Bresser Venus reflektor 76/700 okular: 20mm, 12,5mm 6mm i nie zaciekawie widać obraz na 6 i 12,5 jest bardzo ciemny co miałlbym dokupić by lepiej obserwować niebo. Prosze o pomoc, jestem amatorem a bardzo mnie to intereuje. Szukam znajomego ktory pomoże mi odkryć tajniki obserwacji niebios. 

Prosze o pomoc

 

To lepiej dokup do niego od razu teleskop przez duże "T" z lustrem powyżej 100mm i na dobrym montażu paralaktycznym a nie inwestuj dalej w tą teleskopopodobną zabawkę bo szkoda twoich pieniędzy i czasu, naprawdę, szkoda abyś się z tego powodu zniechęcił do astronomii bo to przepiękne i szlachetne hobby 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś takiego Bresserka 76 mm . Ustaw go na Saturna i dobrze zogniskuj , zacznij od okularu 20 mm potem 12,5 mm . O ile pamiętam to Saturn był całkiem niezły . Jeżeli to prezent to możesz myśleć po cichu o wymianie sprzętu za rok . Do planet i księżyca się nadaje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj w klubie . ja tez od takiego zaczynalem :)