Skocz do zawartości

Pamiętaj ! Nie pracuj sam na budowie!


Rekomendowane odpowiedzi

Dawno temu w TVN w programie "Ale Plama"

Krzysztof Piasecki i Janusz Rewiński

zaprezentowali, zaśmiewając się do łez poniższy tekst.

 

Wreszcie go dorwałem

więc się podzielę

 

miłej lektury.

 

:smoke:

 

Pan Anderson, który napisał poniższy list, uległ wypadkowi przy pracy.  

Przy zgłoszeniu szkody musiał oczywiście wypełnić formularz.

Agent ubezpieczeniowy zwrócił się do niego o udzielenie dodatkowych informacji.

Oto odpowiedź, jaką otrzymał:

 

Superior Health Insurance

ATTN: Claims Review

PO Box 6789

New York, NY 12345

 

  Drogi Panie,

W raporcie z wypadku, jako przyczynę podałem: "próba samodzielnego wykonania pracy"

W liście stwierdził Pan, że powinienem podać pełniejsze wyjaśnienie.

  Sądzę, że poniższe szczegóły będą wystarczające.

 

  Jestem z zawodu murarzem. W dniu wypadku pracowałem sam na dachu nowego trzypiętrowego budynku. Kiedy zakończyłem pracę, stwierdziłem, że mam ponad 300 funtów cegieł rozrzuconych wokoło. Zdecydowałem się nie znosić ich na dół pojedynczo, lecz spuścić je w beczce, używając liny na bloku przytwierdzonym do ściany na trzecim piętrze domu.

  Po zabezpieczeniu liny na dole wszedłem na dach i zawiesiłem na niej beczkę załadowaną cegłami. Potem zszedłem na dół i odwiązałem linę, a następnie, trzymając ją mocno, zacząłem powoli opuszczać 300-funtowy ciężar.  

  Napisałem w raporcie o wypadku, że ważę 165 funtów. Może Pan sobie wyobrazić, jak duże było moje zaskoczenie nagłym szarpnięciem do góry  -  straciłem orientację, nie puściłem jednak liny. Nie muszę dodawać, że ruszyłem w górę w raczej szybkim tempie, po ścianie budynku. W połowie drugiego piętra spotkałem się z opadającą beczką  -  to tłumaczy pęknięcie czaszki i złamany obojczyk.

  Zwolniłem trochę z powodu beczki, ale  kontynuowałem gwałtowne wciąganie, nie zatrzymując się, aż kostki mojej prawej ręki nie weszły w blok.