Skocz do zawartości

Mgławica Ameryka Północna


AstroAllano

Rekomendowane odpowiedzi

Obiekt sfotografowany 23.07 i 24.07 kiedy tylko pogoda pozwoliła. Wyjazdy właściwie spontaniczne aby sprawdzić alternatywne zasilanie - akumulator. Samochód nie zawiódł i odpalił :notworthy: Pierwszego dnia 10x10min a drugiego 6x10min, chcieliśmy zrobić 10x10min i 15x10min ale niestety pogoda, no cóż, zawiodła . :lightning: Guiding był wspaniały lecz ja zawiodłem z osiowością.

 

Efekt poniżej

16x10min SBIG 2000XCM TSAPO 65Q i HEQ5

post-21679-0-32370200-1343399862_thumb.jpg

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guiding był wspaniały lecz ja zawiodłem z osiowością.

 

Nie znam się dobrze, ale mi to bardziej wygląda na nie dokładne ustawienie ostrości (też miałem takie problemy, tylko z canonem). Ja uważam że obróbka nie najgorsza, ale z takim materiałem można pokazać dużo więcej. A więc tak jak pisze wessel trzeba poćwiczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z takim materiałem można pokazać dużo więcej. A więc tak jak pisze wessel trzeba poćwiczyć.

 

Nie żebym był adwokatem, po prostu kolegą Allana:)

Pewnie Maciej zrobiłby to lepiej, ale nie miałby lekko :szczerbaty: Widziałem surowy materiał, sam próbowałem to obrobić (choć brakuje mi umiejętności, to marne bo marne, ale jakieś doświadczenie mam). Efekt podobny. To, że trzeba ćwiczyć to oczywiste ;) Więc uważam, że koledze należą się pochwały lub konkretne uwagi jęsli chodzi o obróbkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się dobrze, ale mi to bardziej wygląda na nie dokładne ustawienie ostrości (też miałem takie problemy, tylko z canonem).

Nie wiem... Przed sesją FWHM wynosił 0.87 także był na dobrym poziomie .

 

Napewno byłbym wdzięczny za krytykę ale z powiedzeniem na czym polega mój błąd czy poradą :) W astrofotografii siedzę od niedawna także nadal się ucze . Widzę teraz dział odpowiedni dla mnie na tym forum :szczerbaty: