Skocz do zawartości

Moja pierwsza fotka astro


szary19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy wsumie to mój pierwszy post już myśle o pierwszych słowach krytyki :) no ale cuż kiedyś trzeba bylo zacząć a chyba najlepszym momentem będzie pierwsza amatorska fotka astro która tu zamieszczam fota wykonana na bresser 700/76 okular sPlossl 10mm (montaż azymutalny) aparat:) Kodak easy share trzymany w "powietrzu "- przy okularze .Puki co nie mam żadnego doświadczenia w obrubce zdjęć chętnie poznam jakieś metody na obróbke księżyca i planet (te zdjecia przerabiałem jedynie w irfanview) , przy okazji może ktoś poleci mi dobry i niedrogi sposób na mocowanie aparatu do teleskopu czy Adapter Baader MicroStage 6030 to dobry wybór do cyfrówki ?prosze o pomoc pozdrawiam wszytkich

1.jpg

2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Promilu- za ostro pojechałeś z obróbką. Wyszły piksele i szumy. Mniej wyostrzania by się przydało. Szczegóły nie będą tak wyraźne, ale zdjęcie wyjdzie przyjemniejsze. Jasność i kontrast są OK.

 

:Beer:

 

 

P.S. Zgoda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm chyba troszke przesadziłem z wyostrzaniem programowym pozatym mam problem z ustawieniem ostrości na aparacie ponieważ na dostrajaniu przeskuje najlepszy moment ostrości a potem trzeba kombinowac jak to wyostrzyć głownie przybliżaniem bądź oddalaniem aparatu od obiektywu pozatym nie mam nic profesjonalnego do obróbki może ktoś mi coś poleci no i jakie są najlepsze ustawienia aparatu mam regulacje ISO od 100 - 400 opcji naświetlania chyba nie ma albo nie doszedłem jak to zrobić prosze o porady pozdrawiam aha jeszcze jedno obraz widoczny w okularze "gołym okiem" jest świetny zdjęcia nawet w połowie nie odworowywują rzeczywistego obrazu..

Może przy okazji zapytam na teleskopie (o dziwo) nieźle widać M42 jak to fotografować jakich opcji używać prosze o pomoc !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach