Skocz do zawartości

pomózcie jestem zielony


adrianeczek

Rekomendowane odpowiedzi

:Boink: jestem zielony w astronomii, mam 14 lat, mieszkam w zamosciu, mam domek z ogródkiem kupiłem Sky-Watcher (Synta) SKDOB 8"

(będzie u mnie w poniedziałek)chciałbym sie dowiedzieć jak się z tym obchodzic, jak konserwować, co zobacze

i jeszcze inne porady

Edytowane przez adrianeczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Awięc tak

 

 

Rozmawiałem z nim na gg bo do mnie napisał jaki teleskop wybrać , wybrał tę syntę ale obawiam sie ze to moze byc dla niego trudne do zgryzienia , temat został zalozony znowu bez konkretow ale ja wiem wiecej awiec sluchajta miszcze :

 

-Chłopak ma zero pojęcia o niebie !!

-Uswiadomiłem go co moze mniej wiecej zobaczyc i ze niesa to obrazy jak na zdjeciach

-Niewie nic na temat konserwacji telepa kompletnie nic , poprosotu przyszly urodziny pierwsza mysl chce miec telepa i ów teleskop został zamówiony

-Polecałem ksiazki i dobra lornete na poczatek nawet zamiast tej synty no ale co sie stalo to sie nieodstanie :) Synta 8 na pokładzie

 

Trzeba chłopakowi pomóc bo po pytaniach które mi zadawał , naprawde stwierdzam ze niezostala opanowana podstawowa wiedza na temat teleskopow , w sumie zasłuzylem sie bo kolejna synta na pokladzie i miesiac niebedzie pogody ale gdyby nieja to chlopak zaiwestowal by w 60mm zabawke za 200 zł ;D

Edytowane przez arwe19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że masz w ogóle warunki na tą Syntę...

 

A rada jest jedna, jedyna- CZYTAĆ FORUM! Do bólu, w każdej wolnej chwili, tygodniami, miesiącami. Nauczyć się korzystać z opcji "Szukaj", a pytania zadawać tylko w takiej sytuacji, gdy już naprawdę nie da rady znaleźć odpowiedzi.

Nie uda się w tym temacie stworzyć syntezy wiedzy o Kosmosie, obserwacjach, sprzęcie. A baza forum jest olbrzymia.