Skocz do zawartości

Gołota wraca na ring


Rekomendowane odpowiedzi

Spoko,nie bedzie przeciez walczyl z ktoryms z najlepszych,tylko z jakims leszczem,na rozgrzewke,czyli wynik jest latwy do przewidzenia,bo roznica klas piesciarzy zrobi swoje.Potem niech Andrew wyciagnie wnioski i stwierdzi czy ma jeszcze sily na kogos mocniejszego,wkoncu ma juz 39 latek a to bardzo duzo w tej dyscyplinie sportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na boksie, ale pozwólcie, że zacytuje

mistrza i wielki autorytet w tej dziedzinie:

 

''W wadze w której walczy Andrzej Gołota, jeszcze przez 100 lat nie bedzie

drugiego takiego boksera w Polsce''

 

powiedział to Jerzy Kulej

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze Jadrusiowi tylko przeciwnika odpowiedniego trza znalezc.

Moze jakies dziewczynki U-18 i pas mistrza swiata ma w kieszeni :Boink::szczerbaty:

 

Hehe szczerze to pamiętam, jak swego czasu w Sopocie pobił w dość niejasnych okolicznościach jakiegoś biznesmena po 50 i poniżej 75 kg (czyli w 'swojej' kategorii wagowej), bo ten pan za długo wychodził z taksówki i wchodził do hotelu!

 

Prawdziwy mężczyzna! Honorowy, silny, inteligentny, rozważny i stanowczy w decyzjach! :szczerbaty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No wiec stalo sie,Andrew wraca."Kto nie chce niech nie oglada walki,ja nikogo sila nie zmusze"-powiedzial Golota przed poprzednim terminem jego powrotu.

To jest wspaniale.Przegrany,frustrat,znowu chce cos pokazac,cos mi to przypomina;).Glupi albo odwazny,zamiast siedziec na bokserskiej emeryturze pcha sie na ring,gdzie spotka sie ze sporo mlodszym zawodnikiem.Mysle,ze zwazywszy na klase Goloty,ale i na jego wiek,jest to dobry przeciwnik na ten moment.