Skocz do zawartości

Co to jest?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie znam się zupełnie na gwiazdach i nawet nie potrafię opisac gdzie to się znajduje. W każdym razie poza Księżycem jest to najjaśniejszy obiekt na niebie. Wygląda jak gwiazda, ale bardzo się wyróżnia wielkością od pozostałych. Jest najjaśniejsza i największa. Czy ktoś może wie co to może być? Patrzyłem na nią przez lornetkę i aż razi.

 

Zawsze lubiłem patrzeć w niebo, ale nigdy tak dużej gwiazdy wcześniej nie widziałem.

Kiedyś najjaśniejsza była taka zmieniająca kolory (czerwony, zielony, żółty itd.).

Teraz ta jest większa.

 

Pozdrawiam

andronikus82

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie znam się zupełnie na gwiazdach i nawet nie potrafię opisac gdzie to się znajduje. W każdym razie poza Księżycem jest to najjaśniejszy obiekt na niebie. Wygląda jak gwiazda, ale bardzo się wyróżnia wielkością od pozostałych. Jest najjaśniejsza i największa. Czy ktoś może wie co to może być? Patrzyłem na nią przez lornetkę i aż razi.

 

Zawsze lubiłem patrzeć w niebo, ale nigdy tak dużej gwiazdy wcześniej nie widziałem.

Kiedyś najjaśniejsza była taka zmieniająca kolory (czerwony, zielony, żółty itd.).

Teraz ta jest większa.

 

Pozdrawiam

andronikus82

 

A jaka to pora nocy? kiedy jest widoczna? wieczorem? całą noc? nad ranem?

 

Obstawiam wenus widoczną wieczorkiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ją między 21ą a 23ą, chyba......ale nie później.

Teraz czytam gdzieś na forum, że najjaśniejsza gwiazda na niebie to Syriusz....

 

tak, ale ty niekoniecznie widzisz gwiazdę :) planety całkiem zręcznie je udają.. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moji zdanie jest to albo słonce :szczerbaty: albo wenus.

 

 

pozdrawiam

tomasz

 

 

P.S. Jesli o 23 ją widzisz to juz na pewno nie jest syriusz.

Dalej stawiam na wenus. Zaintaluj jakis program(polecam win star) i popatrz sobie co to moze byc.

Edytowane przez mar121