Skocz do zawartości

solarmax 60, co to za cudak?


Hans

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Na naszej giełdzie pojawił się produkt który całkowicie mnie ... obudził.

 

http://astropolis.pl/gielda/item/1140-solarmax-60-bf10/

 

Pierwsze co do mnie dotarło to fakt, ze to mogło by genialnie zapasować do TS APO 65, geba mi się wykrzywiła w uśmiechu. Potem popatrzyłem na cenę i opadła mi szczęka.

 

Jestem w tych rejonach zieloniutki. Powiedzcie mi, co takiego jest w tym filtrze, że kosztuje więcej niż mój pickup, i czy aby napewno sam solarmax i TS APO 65 to koniec zestawu, czy też potrzebuje czegoś jeszcze (jeśli tak to czego) i czy aby na pewno połączenie obu elementów nie będzie wymagać większej gimnastyki niż mi się wydaje.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1.Pierwsze co do mnie dotarło to fakt, ze to mogło by genialnie zapasować do TS APO 65,

2.Powiedzcie mi, co takiego jest w tym filtrze, że kosztuje więcej niż mój pickup,

3.czy aby napewno sam solarmax i TS APO 65 to koniec zestawu, czy też potrzebuje czegoś jeszcze (jeśli tak to czego)

4.czy aby na pewno połączenie obu elementów nie będzie wymagać większej gimnastyki niż mi się wydaje.

 

Pozdrawiam.

 

1. Pasuje idealne!

2. Patent! ktoś kto to opatentował chce sie pewnie dorobić na tym!

3. ten solarmax to cały zestaw. potrzebujesz użyć obojetnie jakiego okularu np. plossla można też pomysleć o drugim filtrze za kolejne kilka tyś by zejść do 05 Angstrema.

4.Nie bedzie wymagać prawie żadnej gimnastyki

tu se poczytaj ;-)

http://www.astromaniak.pl/viewtopic.php?t=1439&f=21

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Patent! ktoś kto to opatentował chce sie pewnie dorobić na tym!