Jump to content

sprzet dla poczatkujacego

jakub
 Share

Recommended Posts

witam!!jestem poczatkujacym amatorem astronomi!zastanawiam sie nad kupnem teleskopu jestem w stanie wydac na niego ok 1200-1300zl jesli ktos moglby mo doradzic jaki w miare dobry sprzetza to kupie prosze o konkretne przyklady i co bede mogl prze niego zaobserwowac?mieszkam w miescie troszke poza ale jest dosc duzo swiatla bo mieszkam w poblizu elektrowni czy jest sens wogole w takich warunkach zaopatrywac sie w teleskop a jesli tak to jaki?prosze o wiele opini na ten temat.chcialbym rowniez podlaczyc do teleskopu aparat jaki jest odpowiedni do tych obo celow??bede wdzieczny za odp

Jestem bardzo ciekaw, czy ktokolwiek na tym forum będzie w stanie zrozumieć Twoją powyższą wypowiedź... :roll:

A tak poza tym to witam nowego użytkownika forum ze stolicy Śląska... :)

Pozdrawiam,

Mateusz

Jestem bardzo ciekaw, czy ktokolwiek na tym forum będzie w stanie zrozumieć Twoją powyższą wypowiedź...  :roll:  

A tak poza tym to witam nowego użytkownika forum ze stolicy Śląska...  :)  

Pozdrawiam,

Mateusz

Zrozumieć sie da ale odowiadać po raz 20 na takie samo pytanie będzie ciężko. Poczytaj proszę jakubie forum trochę.

witam!!jestem poczatkujacym amatorem astronomi!zastanawiam sie nad kupnem teleskopu jestem w stanie wydac na niego ok 1200-1300zl jesli ktos moglby mo doradzic jaki w miare dobry sprzetza to kupie prosze o konkretne przyklady i co bede mogl prze niego zaobserwowac?mieszkam w miescie troszke poza ale jest dosc duzo swiatla bo mieszkam w poblizu elektrowni czy jest sens wogole w takich warunkach zaopatrywac sie w teleskop a jesli tak to jaki?prosze o wiele opini na ten temat.chcialbym rowniez podlaczyc do teleskopu aparat  jaki jest odpowiedni do tych obo celow??bede wdzieczny za odp