Skocz do zawartości

sprzet dla poczatkujacego


jakub

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!jestem poczatkujacym amatorem astronomi!zastanawiam sie nad kupnem teleskopu jestem w stanie wydac na niego ok 1200-1300zl jesli ktos moglby mo doradzic jaki w miare dobry sprzetza to kupie prosze o konkretne przyklady i co bede mogl prze niego zaobserwowac?mieszkam w miescie troszke poza ale jest dosc duzo swiatla bo mieszkam w poblizu elektrowni czy jest sens wogole w takich warunkach zaopatrywac sie w teleskop a jesli tak to jaki?prosze o wiele opini na ten temat.chcialbym rowniez podlaczyc do teleskopu aparat jaki jest odpowiedni do tych obo celow??bede wdzieczny za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo ciekaw, czy ktokolwiek na tym forum będzie w stanie zrozumieć Twoją powyższą wypowiedź...  :roll:  

 

A tak poza tym to witam nowego użytkownika forum ze stolicy Śląska...  :)  

 

 

Pozdrawiam,

 

 

Mateusz

 

Zrozumieć sie da ale odowiadać po raz 20 na takie samo pytanie będzie ciężko. Poczytaj proszę jakubie forum trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!!jestem poczatkujacym amatorem astronomi!zastanawiam sie nad kupnem teleskopu jestem w stanie wydac na niego ok 1200-1300zl jesli ktos moglby mo doradzic jaki w miare dobry sprzetza to kupie prosze o konkretne przyklady i co bede mogl prze niego zaobserwowac?mieszkam w miescie troszke poza ale jest dosc duzo swiatla bo mieszkam w poblizu elektrowni czy jest sens wogole w takich warunkach zaopatrywac sie w teleskop a jesli tak to jaki?prosze o wiele opini na ten temat.chcialbym rowniez podlaczyc do teleskopu aparat  jaki jest odpowiedni do tych obo celow??bede wdzieczny za odp