Skocz do zawartości
  • 0

Czy ta oferta jest opłacalna?


Pieter_

Pytanie

Witam, jestem początkujący i chciałem tylko zapytać czy ta oferta jest opłacalna.

 

Całość kosztuje 2000zł.

 

Tak wiem że eq3-2 jest nie zbyt dobrym pomysłem jak na tą tubę i w ogóle lecz mój budżet mnie ogranicza dosyć solidnie.

 

Wolę iść w kierunku Astrofoto i głównie w obiekty głębokiego nieba.

Jak coś tam jeszcze dozbieram to zmienię montaż na eq-5 i tubę na PDS sprzedawając te stare.

Chcę tylko wiedzieć czy jak na to i co jest ta cena jest opłacalna do tego co jest.

Z góry dziękuję :)

 

 

Screenshot_20230212-120804~3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
16 minut temu, lkosz napisał(a):

Zależy w jakim stanie to jest... Masz jakieś zdjęcia tych przedmiotów? Okular ma napis "super" i nie jest plosslem, czy to faktycznie plossl?

Właśnie zapomniałem dopisać i teraz miś ej przypomniało to że jest z 2017/2018 i stan techniczny to tylko to że brakuje śrubki przy ustawianiu pierścienia przy lunecie biegunowej + jest zapewnie brudne lustro.

dać zdjęcie tych okularów

Screenshot_20230215-193242~2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
24 minuty temu, lkosz napisał(a):

5-6 lat... Te dwa no-name to chyba nie są plossle, a tanie kitowe kellnery. Soczewka barlowa to też chyba ta najtańsza (kitowa?). Ja bym to targował i zostawił sprzedającemu niepotrzebną do zdjęć graciarnię.

Wątpię aby pozwolił zniżyć cenę i zostawił niektóre z tych rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

z reguły jest tak ,ze jak ktoś "dużo daje a mało chce" w zamian to ukryty jest w tym jakiś dinks/1 pnkt. z wyjaśnienia PWN./

dinks, dynks :

1. pot. «coś, czego mówiący nie umie, nie chce nazwać»
2. środ. «denaturat pity przez alkoholików».