Skocz do zawartości

Koniunkcja Księżyc/Merkury/Plejady z Gdyni


Alex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam nadzieję, że nie potraktujecie moich wypocin jako profanacji? ;) Wiadomo, że połączenie wysokoszumnej Sony Alpha 100 z chyboczącym się statywikiem fotograficznym to nie jest najlepsze rozwiązanie, ale próbować trzeba. Ponieważ to moje pierwsze doświadczenie z "astrofoto" z użyciem aparatu (z Vestą już próbowałem jakiś czas temu) i mimo wszystko, przy pewnej dozie dobrej woli "coś tam widać" i tak jestem wniebowzięty :D

 

Wszystkie foty (z wyjątkiem panoramki) ISO 800, 300mm, F/5.6

 

Pozdrawiam,

Alex

DSC02406.JPG

DSC02410.JPG

DSC02417.JPG

DSC02418.JPG

DSC02416.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja niedawno wróciłem z terenu też co nieco przywiozłem. Tylko że ja użyłem lustrzanki z obiektywem 300mm na piggybacku i mimo tego że chmury przylazły i że jestem zapalonym początkującym astro-miłośnikiem to jestem całkiem zadowolony z wyniku.

 

Fotka została skadrowana i pomniejszona dwukrotnie. Czas 15s ISO 200 przesłona 6,3 ogniskowa 404mm

Ksi__yc_Merkury_Plejady.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja niedawno wróciłem z terenu też co nieco przywiozłem. Tylko że ja użyłem lustrzanki z obiektywem 300mm na piggybacku i mimo tego że chmury przylazły i że jestem zapalonym początkującym astro-miłośnikiem to jestem całkiem zadowolony z wyniku.

 

Fotka została skadrowana i pomniejszona dwukrotnie. Czas 15s ISO 200 przesłona 6,3 ogniskowa 404mm

 

 

Stary normalnie swietne zdjecie. Ehh. Moglbym patrzec i patrzec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na mój pierwszy post zostałem ciepło przyjęty i BARDZO dziękuję. A nowych znajomych ze zlotu Roztoki Górne proszę o kontakt co was do znajomych dodam. Jak by kto nie kojarzył to ten co biegał z OLYMPUSEM i statywu szukał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam