Skocz do zawartości

Zakupy w teleskop service


wtw

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z Was będzie robił w niedalekiej przyszłości zakupy w tym sklepie. Potrzebuję kupić flattener/reducer Sky Watchera do ED80 taki jak ten Nie mam doświadczenia w kupowaniu za granicą i nie władam językami obcymi, więc z chęcią skorzystałbym z czyjejś pomocy i podłączył się szczerbaty.gif Czekam na wieści

Pozdrawiam

Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :P Jesteśmy oficialnym przedstawicielem TS w PL (Astromarket). Jak ktoś coś potrzebuje, to dajcie znać. Najbliższy transport z DE w tym tygodniu.

 

PS. Na wszystko polska faktura i polska gwarancja. Pełna oferta po Polsku w momencie startu sklepu (maj).

 

:mellow: Wow, szalejesz. :)

 

 

Ja tam czekam aż TS Flip się pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tak, chociaż wypada sprecyzować, bo TS to defacto dwie różne działalności, które zostały rozdzielone. Sklep nazywa się TeleskopExpress, zaś TeleskopService jest marką sprzętu. Jednak, co istotne, Astromarket nie jest resellerem TS. Oficjalnie reprezentujemy ich, jako markę (np. nowe fajne refraktory TS), zaś inne firmy, które TS także sprzedaje reprezentujemy, ale bezpośrednio (np. Geoptik, Astrotrac, Atik, czy inne).

 

Tych marek jest tak wiele, że same negocjacje i podpisywanie umów zabiera 1 osobie full etat. Uzupełnianie bazy w sklepie zajmie co najmniej rok :szczerbaty: Dużo tego, choć oczywiście ze startem nie będę czekał na "full". Oferta startowa i tak będzie bardzo bogata.

 

Puentując, zamówić można, co się chce. Załatwimy wszystko :P, włącznie z Officina Stellare, czy Planewave, jeśli trzeba ;).

 

PS. W poprzednim tygodniu portfolio marek uzupełniła firma Takahashi. Dzisiaj do listy oficjalnych partnerów dołączyły dwie firmy: Starlight Xpress i Starlight Instruments, co mnie bardzo cieszy, bo nie kumam, czemu np. ten pierwszy jest tak rzadki w PL?

  • Lubię 5