Skocz do zawartości
  • 0

Lornetka-która będzie lepsza :)


Micgekon

Pytanie

Dzień Dobry.

W tej chwili posiadam MAK 127 ( dzięki za trafne rady) z którego jestem bardzo zadowolony. Chciał bym jeszcze zakupić lornetke.

Cały czas się wachałem między:

DO Extrime 7x50 - Nowa

DO Extrime 15X70- tu już raczej używana

No i ostatnio przeczytałem gdzieś ,że bardzo fajny jakość/cena jest ORION mini giant 15x63- tu też bym miał na nową.

Troche poczytałem, różnych opini, testów.

Jestem zupełnie zielony w tych cyferkach, a już pojęcie źrenica wyjściowa to czarna magia.

 Lornetka tylko do zastosowań nocnych 70% tereny podmiejskie 30% wiejskie.

Budżet 1000-1500 max.

Waga nie stanowi problemu.Bo i tak statyw bedzie potrzebny. Mam okulary do czytania (+1,5).

Mam blisko teleskopy.pl, ale próby w dzień, to nie to samo co w nocy.

Może ktoś coś doradzi , lub jakieś inne typy w tym budżecie? Może ktoś z okolic katowic ma do sprzedania jakąś ciekawą "używke" ?

Pozdrawiam Michał

 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0