Skocz do zawartości

dostałem teleskop bresser pluton


lysyhehe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

dostałem teleskop bresser pluto. mam dylemat jestem zielony jeszcze w temacie teleskopów więc proszę wiem że telep ten jest nie najlepszy ale to mnie nie zniechęci do obserwacji bo to świetne zajęcie a i darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda. mam 600 złotych i chce wydać na okulary to co w zestawie to szajs. wiem sprzedaj telep dołóż tą kasę kup lepszy. Ale kobicie swojej (bo od niej dostałem) przykro by było POMOCY!!! JAKIE OKULARY DOKUPIĆ DO NIEGO. chciałby obserwować najbardziej planety. Myślałem nad zestawem Zestaw okularów Celestrona za 700 zł. Więc FACHOWCY POMOCY!!! dajcie namiar żebym nie dał ciała już na początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż przykro mi to pisać, bo jak wspomniałeś refraktor, który masz otrzymałeś w prezencie i to od bliskiej osoby. Szkoda, że wcześniej Twoja pani nie zasięgnęła informacji na jakimś forum.

 

Kilka lat temu sam zakupiłem teleskop Pluto, aby mieć niewielki sprzęt podręczny. Niestety obrazy, którymi mnie uraczył były bardzo słabe. Planet wręcz nie dało się oglądać. Odesłałem refraktor i jak do tej pory był to jedyny taki przypadek. W swoim życiu miałem około 20 instrumentów i ten plasuje się na ostatniej pozycji. Jedyna szansa jest w tym, że ja trafiłem na felerny egzemplarz lub, że przez te kilka lat jakość tego teleskopu jest lepsza. Mnie na przykład za pomocą tego refraktora nie udało się oddzielić pierścieni Saturna od planety. Widziałem jak Galileusz, czyli planetę z uszami ;)