Skocz do zawartości

Rzeszów


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za mapkę, widzę że rozsądnie jest dla mnie jeździć gdzieś koło Łukowej/Obszy, blisko i stosunkowo ciemno. Ewentualnie gdzieś za Frampol, też wygląda obiecująco. Zazdrościć wypada wschodnim sąsiadom, ale oni pewnie mają problem z "bezpieczeństwem" podczas obserwacji hehehe. A ja studiuję na polibudzie budownictwo.

Edytowane przez Alice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze, cos konkretnego chciałeś dokupić do swojego EQ5 ?

 

 

A to do mnie, chyba :szczerbaty:

Jest kiepska pogoda to zamiast przeglądać mapy nieba zacząlem zastanawiać się co dokupić do mojego EQ5 żebym mógł uchwycić na fotce to co oglądam. Kiedy kupowałem sprzęt miałem wyobrażenie że wystarczy iż dokupię do mojego EQ5 (MON2 dla jasności) naped jednej osi i bedzie ok. Nie rozeznałem przed zakupem dokładnie tematu w tej kwestii. Teraz jak temat zgłebiam widzę, że moze być cięzko lub wręcz niemożliwe focić z napedem na jedną oś. Przydala by sie do tego korekcja błedów montażu PE i niedokładnego ustawienia montażu co w praktyce można osiągnąc przez guiding. A wtedy napęd na jedną oś idzie w kosz.Trzeba by kupić napęd na dwie osie i zastosować jakiś sterownik umozliwiający podłączeni tego do komputera.

Więc w sumie pytanie jest takie jak zadałeś :D co ja powinienem konkretnego kupić do EQ5?? bo teraz nie jestem przekonany do zakupu napedu w jednej osi (jak poczatkowo zakładalem) bo się okaże że bedzie to inwestycja która pójdzie do kosza. Od razu powiem ze zdaje sobie sprawe ze te zdjecia nie bedą rewelacyjne, ogladalem zdjęcia forumowiczów i widziałem jakim sprzętem i ile kosztującym są robione fajne zdjęcia. Niemniej jedak chciałbym wykorzystać skromne możliwości jakie daje mi montaż który posiadam.

Pozdrawiam

Edytowane przez adimonis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, nie pytanie było raczej do mnie, aczkolwiek widzę, że kol. Admonis mnie wyręczył jeżeli chodzi o odpowiedź.